מחיקת כתבה מאתר רשת (NANA10 לשעבר)

פורטל רשת, (בעבר פורטל נענע, נענע10), הוא אתר המשמש את 'חדשות 13' וגם כולל תכנים על תוכניות הטלוויזיה המשודרות בערוץ רשת 13, מאז המיזוג של ערוץ 10 עם ערוץ 13 בשנת 2019. כיום, הכתובות nana10.co.il ו- reshet.tv מקשרות לאתר רשת 13 (13tv.co.il).

מדובר באחד מאתרי התוכן והחדשות הגדולים והמשמעותיים ביותר בישראל. באתר מתפרסמים מאות תכנים מדי חודש, כתבות עיתונאיות, כתבות שיווקיות וגם תכני וידאו וסדרות טלוויזיה. לכן חשוב להבין את החשיפה הרבה שמקבל אזכור שלילי באתר זה, כאשר מדברים על מחיקת כתבה באתר רשת.

בפורטל גולשים עשרות אלפי ישראלים מדי יום והוא נחשב למקור אמין בעיני Google, זאת ניתן לדעת ע"י העובדה שהכתבות המופיעות בו נסרקות על ידי אופציית חיפוש החדשות. לפי דירוג Alexa של האתרים המובילים בישראל, ממוקם (כיום) אתר רשת במקום 96. 

מה החשיבות שמעניק חיפוש Google לאתר רשת?

כפי שצוין, מנוע החיפוש של Google רואה באתר רשת כמקור אמין לחדשות וסורק את הכתבות המתפרסמות באתר באופציית חיפוש החדשות, כבוד שלא כל אתר חדשות זוכה לו. לאתר מגיעה תנועה אורגנית רבה של גולשים ולכן הוא גם מדורג גבוה בביטויי חיפוש מסוימים. כמו כן, אתר רשת מתעדכן בכל יום עם תכנים חדשים כמו כתבות (וידאו וטקסט), קליפים מתוכניות הטלוויזיה ברשת, תכנים שיווקים ועוד.

אנשים רבים פנו אלינו לאחרונה עם השאלה "האם ניתן לבצע מחיקה של כתבה באתר רשת?", בעקבות העובדה ששמם מוזכר באופן שלילי בכתבות או תגובות לכתבות ('טוקבקים'). הסיבה לכך היא שכאשר מחפשים את שמם ב-Google, האזכור השלילי מופיע בעמוד הראשון ופעמים רבות כתוצאה הראשונה בחיפוש, בעיקר כאשר לאותו אדם אין אזכורים רבים באינטרנט.

נגן וידאו

צפו: הסבר על הסרת תוצאות מגוגל שמופיעות באתרי חדשות

האם ניתן למחוק כתבה מאתר רשת לגמרי?

התשובה לכך אינה חד משמעית. לעיתים ניתן לדרוש מהנהלת האתר להסיר את האזכור השלילי בטענות שונות, אך במקרים רבים אתר רשת מסרב להסיר שמות מכתבות. לכן, היות ואתר רשת הוא אכן אתר חזק ומוכר, על מנת לטפל באזכור שלילי באתר זה תידרש ברוב המקרים פעילות ניהול מוניטין רצינית ומתוכננת היטב, אשר תכלול מגוון פעולות כמו פרסום כתבות ממומנות, הקמת נכסים אינטרנטיים, קמפיינים שיווקיים ב- Google לביטוי המפתח ועוד.

אצלנו בסוכנות eBrand מנסים את כל האפשרויות על מנת לסייע ללקוח, ובתחילת כל פרויקט נשלחת בקשת הסרה למחיקת הכתבה השלילית מאתר רשת, בטענות כאלו ואחרות (בהתאם למקרה), אך אם אתר רשת מסרב והכתבה השלילית נשאר באוויר, לא תהיה ברירה מלבד פעילות ניהול מוניטין רחבה יותר.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button