מחיקת כתבה מאתר MAKO (מאקו)

אתר MAKO (או בעברית "מאקו") הוא אתר תוכן מבית קשת, שנחשב לאחד משלושת אתרי החדשות החזקים ביותר בישראל – לצד ynet ואתר וואלה. בעבר הלא רחוק שימש אתר MAKO גם לפרסומי הכתבות של כתבי חדשות 12, עד הפיצול בחודש פברואר 2020, במהלכו הוקם אתר חדש בשם N12 המשמש את חברת החדשות (חדשות 12).

אתר MAKO החל לפעול בשנת 2008 ועם השנים הפך לאחד האתרים הפופולריים ביותר במדינה. בפורטל של MAKO מתפרסמות כתבות רבות מדי יום ומאמרים, תכני וידאו, ותכנים של זכיינית הטלוויזיה קשת. עד לאחרונה היו מתפרסמות גם כתבות של דסק חדשות 12, אך כפי שצוין, כיום אתר N12 הוא אתר נפרד.

לעתים מפורסמות באתר מאקו כתבות שעלולות להיות שליליות בעיני אנשים ועסקים המאוזכרים בהן. חשוב לזכור כי ישנן מספר דרכים להתמודד עם כך. מחיקת כתבה מאתר MAKO היא לרוב לא עניין פשוט ולכן יש צורך בליווי מקצועי. ראשית, לגבי גיבוש אסטרטגיה לפעולה (האם כדאי לבקש מהאתר הסרת כתבה?), ואם מחליטים לעשות כן, במסגרת הבקשה להסרה, כפי שאנחנו בסוכנות eBrand מספקים.

מה החשיבות שמעניק Google לאתר MAKO?

לפורטל מאקו מגיעה תנועה אורגנית של מאות אלפי גולשים מדי חודש ולפי דירוג Alexa של האתרים הפופולריים בישראל, הוא מדורג (כיום) במקום 13. מנוע החיפוש של Google מחשיב את אתר MAKO בתור מקור אמין לפרסומים, זאת אנו יודעים, בין היתר, בגלל העובדה שאופציית חיפוש החדשות מציגה כתבות מתוך הפורטל. בנוסף, לאתר מגיעה תנועה אורגנית גדולה מאוד וקיימים עשרות אלפי לינקים מהרשתות החברתיות ומאתרים נוספים המקשרים אליו. 

מדובר באתר עדכני מאוד, בו מתפרסמים מאות תכנים מדי יום מכל הסוגים, מאמרים, וידאו, כתבות שיווקיות וגם תוכניות מלאות של קשת. כאשר קיימת כתבה שלילית באתר זה, היא בדרך כלל תופיע די גבוה בחיפוש Google עבור ביטוי החיפוש. לכן חשוב לפעול בצורה הנכונה כאשר רוצים למחוק כתבה מאתר MAKO או לחילופין לדחוק אותה מטה.

נגן וידאו

צפו: הסבר על הסרת תוצאות מגוגל שמופיעות באתרי חדשות

האם ניתן למחוק כתבה מאתר MAKO לגמרי?

מחיקת כתבה מאתר מאקו היא עניין מורכב, ולכן לא ניתן לענות על השאלה 'על רגל אחת'. כל מקרה הוא לגופו, ואכן במצבים מסוימים קיימת האפשרות לבקש הסרה של כתבה שלילית או אזכור שלילי בטוקבקים או בחלק מכתבה, באמצעות מספר טיעונים משפטיים ומוסריים. אך כמובן שהנהלת האתר עלולה לסרב להסיר או לטפל בעניין.

במקרה שבקשתנו להסיר את האזכור השלילי נענית בסירוב, האפשרות היחידה שתיוותר היא פעילות ניהול מוניטין רחבת היקף, אשר תכלול תוכן, אופטימיזציה ואפילו פרסום כתבות במידת הצורך, הקמת אתרים ופלטפורמות שיתרכזו בביטויי החיפוש השונים (שמות אנשים או מותגים) ועוד. אם תחת שמכם או שם החברה שלכם פורסמה כתבה שלילית באתר MAKO, צרו קשר, נבחן את המקרה שלכם ונציע דרכי פעולה לשיפור המצב.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button