מחיקת כתבה מאתר TheMarker (דה מרקר)

אחד האתרים הכלכליים הידועים והנקראים ביותר בישראל הוא אתר TheMarker (דה מרקר). הוא הושק בחודש מאי 2000, מספר שנים אחרי שאתר גלובס היה פעיל, והיה למעשה העיתון הכלכלי הגדול השני שמחזיק באתר אינטרנט. באתר ניתן למצוא כיום מבזקים, כתבות חדשותיות, טורי דעה, סרטונים ותכני מגזין, בתחומי שוק ההון, נדל"ן, צרכנות, משפט, רכב, טכנולוגיה ועוד. האתר החזיק, עד אמצע שנת 2020, ברשת החברתית הפופולרית TheMarker Café, שנסגרה לאחר כ-13 שנות פעילות.

כידוע לרבים, קיים קשר עיתון ואתר 'הארץ' לבין TheMarker, שכן מערכת העיתון המודפס פועלת מבניין 'הארץ' הנמצא בתל אביב. ניתן גם למצוא דמיון רב בין שני האתרים. בשני האתרים אגב, ממאי 2018, חלק מתכני האתר פתוחים למנויים בתשלום בלבד.

האם Google מחשיב את TheMarker לאתר חזק?

אין ספק שמדובר באחד מאתרי הכלכלה החזקים והסמכותיים ביותר כיום מבחינת Google, בשורה אחת עם גלובס וכלכליסט, הנחשבים לאתרים המובילים בתחום. אך ללא קשר לעיתונות הכלכלית, אתר TheMarker (דה מרקר) בפני עצמו הוא אתר בעל רלוונטיות גבוהה מאוד בעיני Google, על סמך ניסיוננו רב השנים וממקרים שבהם טיפלנו. לכן, כתבות המפורסמות באתר צפויות להופיע גבוה במנוע החיפוש תחת ביטויי החיפוש, או שמות המותג.

בשנים האחרונות, אנו מקבלים הרבה פניות מצד אנשי עסקים, אנשים פרטיים וחברות, שמבקשים לדעת אם אפשרי לבצע מחיקת כתבה מאתר TheMarker, בדרך כלל כאשר שמם מופיע בה בהקשר שלילי. כתבה שלילית באתר TheMarker היא ללא ספק עניין שעלול ליצור בעיה ממשית בכל הנוגע לניהול מוניטין ותדמית ברשת. בשל כך, ישנו צורך לדחוק את הכתבה מטה, או למחוק אותה.

נגן וידאו

צפו: הסבר על הסרת תוצאות מגוגל שמופיעות באתרי חדשות

מחיקת כתבה מ-TheMarker בכלל אפשרית?

לא קל לענות על השאלה הזו, שכן בכל מערכת אתר ישנה מדיניות שונה באשר למחיקת כתבה, גם אם ישנם נימוקים מוצדקים לכך, דוגמת זמן רב שעבר ממועד הפרסום, אי דיוק בפרטים, חוסר עניין לציבור וכו'. במקרים שבהם יש לדעתנו בסיס לפנות למערכת האתר, ורק אם הערכת הסיכויים שלנו לכך בינונית ומעלה, אנו ב-eBrand מבצעים פנייה למערכות האתרים, כשהיעד הוא מחיקת כתבה מהאתר שפרסם אותה.

במקרים לא מעטים, ומטעמים שונים, הכתבה השלילית מאתר TheMarker (דה מרקר) עלולה להישאר באוויר לאחר ניסיון המיצוי, אם זה מבוצע. במקרים אלו וגם כאשר לדעתנו אין טעם לפנות למערכת האתר, הצעד הנכון הוא בדרך כלל פעילות בת מספר חודשים, לניהול מוניטין באינטרנט. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button