ניהול מוניטין – שלוש תובנות לקראת 2012

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

2012 בפתח, אך אין זה אומר כי נפתחת גם התחלה חדשה למוניטין המקוון שלכם – כעסק, או כבני אדם פרטיים. כמו שרובכם כבר מבינים – המוניטין המקוון הוא תהליך מתמשך שיש להמשיך ולתחזק לאורך זמן.

אבל, השנה החדשה מביאה עמה מוקדים חדשים לניהול המוניטין שלכם ברשת ובבוא הזמן, הם גם ישפיעו על הדרך בה הדבר מתבצע.

1. המפתח – תקשורת עם הלקוחות

 

אנחנו כבר מזמן לא חיים בעולם בו חברה מפרסמת מודעה או משיקה קמפיין מיתוג חדש ומחכה לתוצאותיו של מחקר מקיף או קבוצות מיקוד בכדי לברר את החשיפה וההשפעה האמיתית להן היא זכתה. חברות יכולות במהירות לגלות כיצד המוניטין של המותג ודמותו נתפסים על ידי הקהל באמצעות הקשבה לצרכנים בערוצים הציבוריים. אתרי סקירות, מדיה חברתית, גוגל ואתר האינטרנט עצמו של החברה, כמו גם אתרים עצמאיים שהוקמו בכדי לתמוך או לחלופין לנזוף בחברה, יכולים לשמש ככלי דיון ותקשורת עם הצרכנים.

2. נתחה של המדיה החברתית מתוך עוגת ניהול המוניטין יגדל ויתרחב

חלק רב מהתקשורת של החברות והמותגים עם קהל הלקוחות שלהם, יתרחש במדיה החברתית, בין אם מדובר באזורים פומביים כמו קיר העמוד של המותג בפייסבוק, או לחלופין – נתיבים יותר אישיים כמו ציוץ אישי בטוויטר.

כאשר צרכנים מעלים משבחים או מתלוננים על קיר העמוד של המותג, יש לחשוב טוב כיצד מגיבים ובמידה והוחלט להגיב באופן פרטי – יש לציין זאת, אחרת לגולש האחר הדבר נראה כצרכן שהושאר בלא מענה. קשרים שנרקמו בין המותג לצרכנים במדיה החברתית, הולכים להיות המפתח להצלחת ניהול המוניטין ברשת לשנה הקרובה.

3. נטילת אחריות יכולה לעשות פלאים למוניטין של מותג

חלק חשוב מאוד מהתקשורת עם הצרכנים ברשת, נוגע לכנות ויושרה של המותג. אלו אשר ידעו להודות בטעות כאשר מוצבת בפניהם טענה על גבי המדיה החברתית או לחלופין ידעו לנהל דו-שיח אמין וחשוב לא פחות – יבינו את חשיבות המילה "תודה" כאשר מפרגנים להם, אלו יהיו המותגים אשר ישרדו את השנה ביעילות ואף יצאו ממנה נשכרים פלאים.

בעוד עולם ניהול המוניטין בפרט ועולם הרשת  במקוונת בכלל, ממשיכים להתפתח, חברות ומותגים יוכלו להמשיך באסטרטגיות שהבילו אותן עד היום להצלחה בצורה חלקה. השימוש הנכון במדיה החברתית וניהול המוניטין החכם, יעזרו לחזק את מעמד המותג, לחזק את הקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים וחשוב לא פחות – להיות צעד קדימה לפני המתחרים שנרדמו בשמירה על עולם המוניטין והאונליין.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button