איך לעצב חתימת אימייל?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

זה לא חדש שמיתוג אישי הוא קריטי לביסוס המקצועיות שלכם בתחומכם. על מנת ליצור לעצמכם שם, עליכם להשקיע גם באישיותכם המקוונת באינטרנט – זאת באמצעות הפרופילים השונים שלכם במדיה החברתית, דרך הבלוג והאתר המקצועיים שלכם. אבל לא פחות חשוב מאלו – גם לאופן בו אתם מוצגים בדואר האלקטרוני שלכם ישנה חשיבות.

הדואר האלקטרוני, באמצעותו אתם מתקשרים עם אנשי מקצוע מתחומכם, הוא למעשה הפנים שלכם בהתנהלות היומיומית מולם. לכן חתימת הדואר האלקטרונית שלכם חשובה ביותר. למעשה, ניתן להשתמש בה כהזדמנות נוספת ליידע או להזכיר לאחרים את ייחודכם מבחינה מקצועית. בקיצור, זוהי דרך נוספת למתג את עצמכם ברשת!

נוסחה פשוטה ליצירת חתימת מייל מוצלחת וממותגת

אז איך תפיקו את המירב מחתימת המייל שלכם, כך שהיא תותיר רושם שיוביל את הקורא למידע נוסף אודותיכם?חתימת דואר למיתוג אישי צריכה להיות מורכבת מהמרכיבים הבאים:

  • שם
  • סלוגן
  • תפקיד נוכחי, מקום עבודה
  • מספרי טלפון
  • קישורים לאתרים
  • תמונה (אופציונאלי)
שם – כתבו את שמכם המלא ולא שם פרטי כינוי כלשהו. גם אם יש כאלה המכירים אתכם בכינוי מסוים, יש מצב שהתכתובת תעבור לצד שלישי המתוודע אליכם כך לראשונה. לכן, עדיף שיכיר אתכם בשמכם המלא והרשמי.
 
סלוגן – תמצתו בשורה או שתיים את ההצהרה או ההבטחה המקצועית העומדת מאחורי המותג אותו אתם מייצגים/הייחוד המקצועי שלכם. רצוי להשקיע בכך יצירתיות ומחשבה – זהו המסר המבסס את המיתוג האישי שלכם! עליו להדגיש את היתרונות לצד הבידול מהמתחרים. העבירו את המסר שלכם ובזכות כך – יזכרו אתכם.

תפקיד נוכחי, מקום עבודה – כתבו את תפקידכם/המקצוע שלכם ומקום עבודתכם/הארגון אליו אתם משתייכים, או את המיתוג המקצועי דרכו אתם מעוניינים להיות מוכרים מבחינה מקצועית (זוהי אופציה גם במידה ואתם בין עבודות).

מספרי טלפון – מומלץ לשים מספר אחד באמצעותו אתם מעוניינים לתקשר עם קולגות מקצועיות. אם מסיבה מסוימת ברצונכם לציין יותר ממספר אחד, עשו זאת בשורות נפרדות עם כותרות המציינות מהו כל מספר (סלולרי/טלפון/פקס). במידה ואתם מתקשרים לעיתים קרובות עם קהל בינלאומי מומלץ להוסיף את הספרות 972+ המציינות את קידומת ישראל.

קישורים לאתרים – מומלץ בחום להשתמש לפחות בלינק אחד,  המציג אתכם בצורה הטובה ביותר מבחינת מיתוג אישי.  זה יכול להיות הבלוג שלכם, אתר החברה/הארגון שלכם, עמוד פרופיל, תיק עבודות /עמוד רזומה מקצועי שניתן לצפות בהם אונליין, או עמודי פרופיל שלכם במדיה החברתית –  LinkedIn ,  Facebook ועוד.

תמונה – בחרו את התמונה הטובה ביותר המייצגת אתכם מבחינה מקצועית – לוגו עסקי (שלכם או של הארגון/חברה, תמונת פרופיל, או אפילו תמונה של מוצר שהפקתם/יצרתם.

מספר טיפים חשובים:

* אם ברצונכם להוסיף את ה Skype שלכם, עשו זאת בצורה יעילה- כך שהצד השני ילחץ על קליק אחד בלבד, בעזרת ה  Skype calto syntax, לדוגמא .

* חשוב!  בכתובות בחתימת האימייל יש לכלול את  ה –  http:// על מנת שגם מקבלי המייל יראו את הלינקים כשהם כבר לחיצים.

*באפשרותכם לקצר את הלינקים של הכתובות המודבקות בחתימתכם לשם האסתטיות הוויזואלית. ניתן לבצע זאת בעזרת שירותTHREELY, שלא רק יקצר את הכתובות שלכם, אלא גם יבצע ספירה סטטיסטית של כמות הנכנסים לקישורים המקוצרים שנוצרו, אחריה תוכלו לעקוב בתדירות חודשית.

* השתמשו בצבעים, סוגים וגדלי גופן על מנת להבליט חלקים מסויימים בחתימה שלכם (למשל –  סלוגן, הפנייה לאתרכם). לשם כך מוומלץ להשתמש באפליקציה WISESTAMP, מיזם חמוד של סטארט-אפ ישראלי.

* אל תהיו יצירתיים באופן מוגזם. יותר מצבעוניות ויופי חשוב שחתימת המייל תשדר מקצועיות וניקיון (אלא אם כן אותה צבעוניות תואמת את המיתוג האישי שלכם).

* ניתן ליצור חתימות שונות לצרכים שונים ולבחור במתאימה בכל פעם. עם זאת חשוב לזכור שעליכם להיות עקביים במסרים אותם אתם מעבירים.

יתרונותיה של חתימת מייל ממותגת:

* אישיות מאחורי השם – ביומיום אתם מתקשרים עם אנשים רבים באמצעות המייל. על ידי הוספת חתימה עם מיתוג אישי תוכלו לוודא כי כולם יידעו למה לקשר את שמכם ואף יעשו זאת באופן שיהיה נתון לשליטתכם.

* מקצועיות – חתימה מושקעת שניכר כי עמדה מאחורי יצירתה מחשבה, מראה לאנשים שאתם מתקשרים עימם כי אתם באמת רציניים ומתעניינים במה שאתם עושים.

* עליית תנועה באתריכם – התנועה באתרים אליהם תקשרו בחתימתכם תעלה, שכן לא מעטים יסתקרנו לדעת מהם האתרים אותם אתם מחשיבים כחשובים מספיק המייצגים אתכם, עד כדי כך שצירפתם אותם לחתימתה שלכם.

* כרטיס ביקור עסקי –
בכל התכתבות עסקית, החתימה מהווה כרטיס ביקור עסקי שלכם, שיסייע לכם בהעברת כמות גדולה של מידע באמצעות מספר שורות בלבד.

אז למה אתם מחכים? גשו למלאכה וצרו חתימה חדשה למייל שלכם!  המחוייבות והעניין בבניית זהות מקוונת מורכבת שתפגין חתימה שכזו, תסמן אתכם כמקצועיים יותר וכך תפסיקו להיות רק אותם שולחי מיילים בעלי שם , אך חסרי כל זהות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button