בחירות 2019: שירות ניהול מוניטין חדש מיועד למועמדים לכנסת

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

הנכס הכי חשוב שיש לנבחר ציבור, או מי שרוצה להיות כזה – הוא השם שלו. זה מקבל משנה תוקף כשמדובר על השם באינטרנט בכלל ובתוצאות החיפוש בפרט. המוניטין האינטרנטי נקבע לפי הרושם הדיגיטלי הראשוני, שנוצר אצל זה שמחפש את השם של המועמד ב- Google ומקבל את המידע עליו.

על כן, כחלק אינטגרלי מכל קמפיין בחירות לקמפיין, יש לדאוג לניהול נכון של המוניטין האינטרנטי בתוצאות החיפוש: לייצר יותר נוכחות עם תוכן חיובי, רלוונטי ובשליטה, להפחית חשיפה למידע שלילי או לא רצוי – וכמובן גם לקבל התראה בכל פעם שיש אזכור חדש ברשת ובתוצאות החיפוש.

השירות הממוקד והייחודי אותו אני מציעים, הוא חובה לכל מועמד שהשם שלו חשוב, במיוחד אם הוא נמצא במצב התחלתי לא טוב – אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש ו/או חוסר נוכחות אינטרנטית.

ל- eBrand ניסיון בניהול קמפיינים לנבחרי ציבור החל משנת 2009.

לפרטים על השירות השאירו פרטים בטופס מימין או צרו איתנו קשר טלפונית.

איציק זיאת

איציק זיאת

בעל רקע נרחב בתחום העיתונות, עריכת התוכן, הקריינות וההנחיה. בוגר תואר ראשון BA באוניברסיטת ת”א – תקשורת ומדע המדינה. בוגר לימודי תעודה בעיתונאות בבית הספר “כותרת”. לאחר שניהל תוכן ב-eBrand עבור עשרות לקוחות, החל לנהל פרויקטים מורכבים בתחום ניהול המוניטין והשיווק בזירה המקומית והבינלאומית. משנת 2016 מכהן כסמנכ”ל.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button