בלוג eBrand

ניתוח המיתוג האישי באינטרנט של השר דוד אמסלם

ברכות, יש לנו ממשלה חדשה אחרי שנה וחצי של מסעות בחירות לא נגמרים, והתקרבות מסוכנת אל עבר מערכת בחירות רביעית. עם זאת, הממשלה הגדולה ביותר מאז הקמת המדינה, מביאה לנו מספר חידושים מעניינים, מלבד ראש ממשלה חילופי. אחד החידושים הוא הקמת משרדי שרים חדשים, שלא היו קודם. כך למשל, שר להשכלה גבוהה, שר לקידום קהילתי או שר הסייבר והדיגיטל.

קראו עוד »

צפו | כיצד מיתוג אישי באינטרנט יכול לתרום במציאת עבודה חדשה?

משבר הקורונה פגע בכל תחומי החיים השגרתיים שהיו לנו. צעדי ההתייעלות, סגירת העסקים וצמצום כוח האדם בחברות רבות, הובילו את שוק העבודה לאחוזי אבטלה מהגבוהים שהיו אי פעם בישראל. עובדים רבים אשר הוצאו לחל”ת או פוטרו, מצאו את עצמם חותמים אבטלה בלשכות התעסוקה, ללא אפשרות לעבוד אפילו מהבית.

קראו עוד »

חדש! הצגת מוצרים בתוך דף ה-Google My Business של העסק

כחלק מהעדכונים השוטפים על הפיצ’רים והאופציות החדשות במנועי החיפוש של גוגל, נתקלנו ללא התראה מוקדמת בתצוגת מוצרים חדשנית בדף ה-Google My Business של חברות ואתרי מסחר שונים. אבל עוד קודם לכן: מספר שנים שגוגל מציג לנו מוצרים שונים כשאנחנו מחפשים למשל “מכונת כביסה” או “שואב אבק” בגוגל.

קראו עוד »

Google מרחיבה את תצוגת התמונות בתוצאות החיפוש האורגניות

במסגרת הבלוג הזה, אנחנו מעדכנים מפעם לפעם בניסויים, מחקרים ובמידע חדשני ומעניין בנושאי הדיגיטל והרשת. במהלך העבודה השוטפת על מספר פרויקטים במקביל, שמנו לב כי כאשר אנחנו מחפשים שם של אישיות מסוימת, ישנו הבדל בצורת הצגת תוצאות החיפוש – בכל הנוגע לתמונות.

קראו עוד »

איך תמצאו את כל (אבל ממש, כל) התוצאות על שמכם ב-Google

לא הרבה יודעים, אבל כאשר מחפשים בגוגל שם מסוים, תוצאות החיפוש המוצגות, אינן כוללות את כל התוצאות שיש ברחבי האינטרנט. לפי האלגוריתם של גוגל, ההעדפה היא גיוון של תוצאות חיפוש, והצגה של תוצאה אחת או שתיים מכל אתר.

קראו עוד »

קורות חיים בעידן הקורונה – המיתוג האישי באינטרנט כמקפצה למציאת עבודה

מציאת המשרה המתאימה לכם, יכולה להיות משימה מתישה וארוכה, במיוחד במצב הנוכחי של מגפת הקורונה, כאשר רבים הוצאו לחל”ת או פוטרו. כיום, כאשר אנשים רבים עובדים מהבית, ניתן לראות כי האינטרנט והעידן הדיגיטלי, מצליח לפתור בעיות רבות, כמו למשל הגבלות תנועה.

קראו עוד »

צפו | דווקא בזמן הקורונה, תדאגו למיתוג האישי שלכם!

מגפת הקורונה והמשבר הכלכלי גרמו להוצאתם של עובדים רבים לחל”ת או גרוע מכך – לפיטורים. נכון שכרגע השוק נמצא במצב בעייתי, והביקוש לעובדים נמצא בשפל חסר תקדים, אבל זהו בדיוק הזמן לטפל במיתוג האישי שלך.

קראו עוד »

ורד סבן – דוגמה לחשיבות ניהול מוניטין באינטרנט בימי הקורונה

הימים הם ימי וירוס הקורונה, והציווי האולטימטיבי הוא להישאר בבית. אולם דווקא בימים אלה בחרה צעירה בשם ורד סבן להתראיין לתוכנית הבוקר של ניב רסקין, ולקבול על כך שקיבלה קנס של חמשת אלפים שקלים בגין הפרת בידוד ביתי.

קראו עוד »

מהם הפרמטרים שקובעים את חוזקה של כתבה שלילית בתוצאות החיפוש?

בכל יום מתפרסמות אלפי כתבות ברחבי האינטרנט – אתרי חדשות, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מבזקים ופורומים שונים. חלק מאותן כתבות, מכילות מידע שלילי על אדם מסוים או על חברה מסוימת, ועלולות להסב נזק משמעותי לו או לה.

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now