בלוג eBrand

Google תסנן ביקורות שנכתבו ע”י עובדים ב-Google My Business

במסגרת ניהול מספר עמודי Google My Business לעסקים שונים, חלקם מרבים לשאול אותנו לגבי ניהול הביקורות וחוות הדעת בעמוד. בצורה דיי מיוחדת, אותם מנהלים מביעים חשש מכך שעובדים לא מרוצים או עובדים לשעבר יתנכלו להם, וישחירו את פני העסק דרך ביקורות וחוות דעת בפייסבוק, ב-Google My Business ובעוד מקומות בהם ניתן להשאיר ביקורות על העסק.

קראו עוד »

צפו בסרטון | איציק זיאת מסביר מתי כדאי לבצע פעילות ניהול מוניטין

שאלה שעולה בחלק מפגישות הייעוץ שאנחנו מעניקים ללקוחות בנוגע לניהול מוניטין ברשת היא: “זה זמן טוב להתחיל בפעילות כזו?”. ואכן, זו שאלה טובה, שהתשובה שלה משתנה בהתאם למספר פרמטרים. כמו כן, הדבר תלוי אם הלקוח הוא אישיות מפורסמת המרבה להופיע בתקשורת, או אדם אלמוני יחסית, ללא אזכורים ודיווחים רבים בתקשורת.

קראו עוד »

מסכמים את הוובינר הראשון בנושא ניהול מוניטין בתוצאות החיפוש – נוחי דנקנר

אחרי שנרגענו מהוובינר הראשון שלנו ששודר בשידור חי ביוטיוב, הגיע זמן הסיכומים. השידור החי שהחל ב-9/7/2020 בשעה 11:00 היה מלווה בהכנות רבות ובמספר טסטים, כדי לבחון את הציוד ולראות שכל העזרים הטכניים שלנו מתפקדים כמו שצריך בשעת הש’. לשמחתנו אף אחד מהם לא אכזב ופעל כמצופה.

קראו עוד »

ל- eBrand דרוש/ה מנהל/ת תוכן

העבודה היא ממשרדינו בפ”ת. חצי משרה/משרה מלאה עם שעות עבודה גמישות. אפשרות לעבודה חלקית מהבית. תכונות נדרשות: הקלדה מהירה וגישה לסביבה ממוחשבת אהבה וגישה לעולם

קראו עוד »

על העצומה של “הזכות להישכח” כבר חתמתם?

לפני כמעט שנה סיפרנו לכם לראשונה את אתר “תולעת המשפט”, המציג בתוכו אלפי פסקי דין ומסמכים משפטיים, המסרב להסיר או למחוק פסקי דין עפ”י בקשה. אחד מסעיפי תקנון האתר הינו שהאתר דוגל בעיקרון “זכות הציבור לדעת” וכדומה. בעקבות כך, כל פנייה למנהלי האתר למחוק פסקי דין שונים, כלל לא נענים. מיותר לציין כי חלק מפסקי הדין פוגעניים ומוגדרים כבעייתיים לאלו ששמם נכלל שם.

קראו עוד »

לראשונה בישראל: וובינר מוניטין בתוצאות החיפוש – מקרה נוחי דנקנר

אנחנו גאים להציג את הוובינר הראשון בישראל שיעסוק על ניתוח תוצאות חיפוש ב-Google, כחלק מפעילות לניהול מוניטין לאנשים ולעסקים. לראשונה, סוכנות הדיגיטל eBrand תציג לקהל הרחב ניתוח של תוצאות חיפוש של דמות מוכרת, ולה אזכורים שליליים!

קראו עוד »

איך אפשר לגלות באיזה הקשרים מחפשים את השם שלך בגוגל?

בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים פניות רבות לגבי כתבות לא מחמיאות שעולות בתוצאות החיפוש של גוגל. השוני בפניות האלו הוא שאנשים הגיעו לכתבות הללו לא דרך חיפוש השם בצורה מבודדת, אלא בצירוף של עוד מילים לפני או אחרי השם.

קראו עוד »

ניתוח המיתוג האישי באינטרנט של השר דוד אמסלם

ברכות, יש לנו ממשלה חדשה אחרי שנה וחצי של מסעות בחירות לא נגמרים, והתקרבות מסוכנת אל עבר מערכת בחירות רביעית. עם זאת, הממשלה הגדולה ביותר מאז הקמת המדינה, מביאה לנו מספר חידושים מעניינים, מלבד ראש ממשלה חילופי. אחד החידושים הוא הקמת משרדי שרים חדשים, שלא היו קודם. כך למשל, שר להשכלה גבוהה, שר לקידום קהילתי או שר הסייבר והדיגיטל.

קראו עוד »

צפו | כיצד מיתוג אישי באינטרנט יכול לתרום במציאת עבודה חדשה?

משבר הקורונה פגע בכל תחומי החיים השגרתיים שהיו לנו. צעדי ההתייעלות, סגירת העסקים וצמצום כוח האדם בחברות רבות, הובילו את שוק העבודה לאחוזי אבטלה מהגבוהים שהיו אי פעם בישראל. עובדים רבים אשר הוצאו לחל”ת או פוטרו, מצאו את עצמם חותמים אבטלה בלשכות התעסוקה, ללא אפשרות לעבוד אפילו מהבית.

קראו עוד »

חדש! הצגת מוצרים בתוך דף ה-Google My Business של העסק

כחלק מהעדכונים השוטפים על הפיצ’רים והאופציות החדשות במנועי החיפוש של גוגל, נתקלנו ללא התראה מוקדמת בתצוגת מוצרים חדשנית בדף ה-Google My Business של חברות ואתרי מסחר שונים. אבל עוד קודם לכן: מספר שנים שגוגל מציג לנו מוצרים שונים כשאנחנו מחפשים למשל “מכונת כביסה” או “שואב אבק” בגוגל.

קראו עוד »

Google מרחיבה את תצוגת התמונות בתוצאות החיפוש האורגניות

במסגרת הבלוג הזה, אנחנו מעדכנים מפעם לפעם בניסויים, מחקרים ובמידע חדשני ומעניין בנושאי הדיגיטל והרשת. במהלך העבודה השוטפת על מספר פרויקטים במקביל, שמנו לב כי כאשר אנחנו מחפשים שם של אישיות מסוימת, ישנו הבדל בצורת הצגת תוצאות החיפוש – בכל הנוגע לתמונות.

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now