בלוג eBrand

ורד סבן – דוגמה לחשיבות ניהול מוניטין באינטרנט בימי הקורונה

הימים הם ימי וירוס הקורונה, והציווי האולטימטיבי הוא להישאר בבית. אולם דווקא בימים אלה בחרה צעירה בשם ורד סבן להתראיין לתוכנית הבוקר של ניב רסקין, ולקבול על כך שקיבלה קנס של חמשת אלפים שקלים בגין הפרת בידוד ביתי.

קראו עוד »

מהם הפרמטרים שקובעים את חוזקה של כתבה שלילית בתוצאות החיפוש?

בכל יום מתפרסמות אלפי כתבות ברחבי האינטרנט – אתרי חדשות, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מבזקים ופורומים שונים. חלק מאותן כתבות, מכילות מידע שלילי על אדם מסוים או על חברה מסוימת, ועלולות להסב נזק משמעותי לו או לה.

קראו עוד »

צפו: קטעים מהרצאתו של מאור קפלנסקי ב”קרן מנדל”

גם לאחר שנים רבות בהם האינטרנט שינה את שגרת חיינו, חלק גדול מהגולשים לא מודעים לכל נושא ניהול המוניטין והמיתוג האישי והעסקי באופן מקוון. מאור קפלנסקי, מנכ”ל eBrand, העביר הרצאה בנושא ניהול מוניטין ומיתוג אישי-עסקי לקבוצת מנהלים במכון “קרן מנדל” שבירושלים.

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now