בלוג eBrand

מיתוג מעסיק – איך לגרום לעובדים הטובים להגיע אליך?

דובר פה רבות על נחיצות המיתוג האישי באינטרנט ובכלל לצרכים של מציאת עבודה, אבל הפעם אני רוצה להתייחס לצד השני של המתרס – המעסיקים והמגייסים – ואיך הם ממתגים את החברה, הארגון או העסק בו הם פועלים כמקום ש”שווה לעבוד בו”.

קראו עוד »

מי צריך מיתוג אישי באינטרנט?

מי צריך מיתוג אישי באינטרנט?
התשובה שלנו? כל אחד.
תשובה זו נובעת מהטענה כי בעולם המודרני והתחרותי של היום, “אם אתה לא שם (באינטרנט), אתה לא קיים”.

קראו עוד »

מיתוג אישי בפייסבוק

מי שצריך להיות מודאג הם אלה בעלי שם מלא שכיח ולא מבודל, כמו AviCohen, DaniLevi, YaelKlain, וכו’. על מנת להשיג כתובת URL ממותגת בשמם המלא, הם יהיו חייבים לשים את היד עליה לפני משתמשי הפייסבוק בעלי שם זהה.

קראו עוד »

מיתוג אישי – כך לא תעשה

מיתוג אישי הוא מושג נוצץ, אבל מכיל בתוכו דרישות טריוויאליות. הדרישות אולי טריוויאליות , אבל אינן מובנות מאליהן. אנו מציע לכל אחד שחושב להיכנס לתהליך של המיתוג האישי לבדוק האם הוא מוכן לפי רשימת הדרישות המופיעות בסרטון שלפניכם.

קראו עוד »

אבולוציה של סרטון ויראלי

מיהו ג’דסון לייפלי? השם בטח לא אומר לכם הרבה.אבל יש סיכוי די גדול שראיתם אותו לפחות פעם אחת בימי חייכם. אם “האבולוציה של הריקוד” נשמע לכם יותר מוכר, אז לא נופתע. כן, זה הסרטון בו רואים איש הזוי שב- 6 דקות מחליף בקצב מטורף סגנונות ריקוד לצלילי 32 שירים שונים.

קראו עוד »

מה זה שיווק ברשתות חברתיות?

לצורה ולהיקף בה מופיע שם המותג שלכם ברשת יש השלכות מרחיקות לכת. כיום האינטרנט מציע מגוון רחב של פלטפורמות בעזרתן נוכל להפיץ את המותג שלכם ברשת.

קראו עוד »

היחלשותו של המותג לברון ג’יימס

לפני כחודש פרסמנו פוסט של מיתוג של חמשת שחקני ה-NBA, שעושים את השימוש האפקטיבי ביותר במיתוג אישי באינטרנט. לברון ג’יימס, שהודיע השבוע על מעברו מקליבלנד לטובת מיאמי,

קראו עוד »

ניתוח המיתוג האישי של מיטב שחקני ה-NBA

ליגת ה-NBA היא תעשייה שלמה המגלגלת מליארדים בשנה, בין אם מדובר בחוזי הטלוויזיה הענקיים, משכורות העתק של השחקנים והמאמנים, האולמות המפוצצים בצופים נלהבים כשמחירו של כרטיס ממוצע עומד על 100$, חנויות המרצ’נדייז, משחקי הוידאו ועוד ועוד.

קראו עוד »

מהו רושם ראשוני דיגיטלי?

מכירים את האימרה “יש לנו רק הזדמנות אחת לרושם ראשוני? – אני מאמין שכן. בטח אתם מקשרים אימרה זו להיבט הפיזי שלה. כלומר, כשאומרים “רושם הראשוני” בדרך כלל מתכוונים לאופן בו אנו לוחצים יד ללקוח פוטנציאלי, לאופן בו אנו מתלבשים לראיון עבודה, או לאופן בו אנו מנהלים סמול-טוק במעלית עם שותף עסקי בדרך לפגישה.

קראו עוד »

קמפיין מוריס טלנסקי

צו איסור הפרסום שהוטל על שמו של החשוד במתן שוחד לראש הממשלה אהוד אולמרט הפך את הפרשה החמורה לפארסה הגדולה של יום העצמאות ה- 60 למדינתנו. מבלי להיכנס לשיקולים של המשטרה ובית המשפט, האפקטיביות של צו איסור פרסום על נושא כל

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now