בלוג eBrand

פרשת אייל גולן: מי "טיפל" בתוצאות חיפוש?

כולנו זוכרים את הפרשה שבעקבותיה עלה הזמר אייל גולן לכותרות לפני חודש וחצי. מאז, מסתבר, מי שחיפש את שמו ב-Google הופתע לגלות שהאייטמים השליליים על הפרשה המביכה נעלמו. את מקומם תפסו אזכורים חיוביים, וכאלו שלא עוסקים בפרשה באופן ישיר.

קראו עוד »

5 כלים חינמיים לניטור מוניטין באינטרנט

האם אתם מקדישים תשומת לב למה שאנשים אחרים כותבים או אומרים עליכם באינטרנט? יכול להיות שחיפוש ב-Google של שם העסק שלכם, המוצר או השם שלכם, עלולה לא להספיק. גם אם אתם לא נתקלים בבעיות בנוגע לשם המותג שלכם, זה לא אומר שהמצב יישאר כך. תמיד כדאי להיות עם היד על הדופק ולהתחיל לבצע פעילות לניהול מוניטין.

קראו עוד »

יוסי בן דוד Vs יעלה מקליס: פותחים זירה ב- Google

אם חשבתם שמערכת הבחירות לרשויות המקומיות 2013 הסתיימה, כנראה שאתם לא גרים ביהוד-מונוסון, שם מתנהל דו קרב בסיבוב השני שיכריע מי יהיה ראש העירייה – יוסי בן דוד (המכהן) או עו"ד יעלה מקליס. אצלנו ב- eBrand אין עובדים שהם תושבי יהוד-מונסון, אבל תעמולת הבחירות תפסה את תשומת לבנו מסיבה אחרת.

קראו עוד »

Google נלחמת באתרי "MugShots" – מה קורה בישראל?

אם יש הגדרה מושלמת ל"תמונה לא מחמיאה" – אז זו בטח תמונת "MugShots". למי שלא מכיר, מדובר בצמד התמונות (פרופיל ומלפנים עם מספר מתחת), שהמשטרה לוקחת מכל אדם הנעצר על ידה. התמונות האלה נפוצות במיוחד בארה"ב, שם הן גם פתוחות לציבור ועושות הרבה כותרות – במיוחד כשמדובר בסלבריטאים שהסתבכו עם החוק (ויש לא מעט כאלה…).

קראו עוד »

56% מהגולשים מודים: אנחנו מחפשים את השם שלנו ב- Google

אם יצא לכם לחפש את שמכם ב-Google, דעו שאתם ממש לא לבד ושמדובר בפעולה שלא מעט עושים, אפילו בכל יום. על פי נתוני מחקר חדש שבוצע ותוצאותיו פורסמו באתר Mashable, מתברר ש-56 אחוזים מהגולשים באינטרנט חיפשו את שמם ברשת. רק לשם השוואה – בשנת 2001 נשאלה שאלה דומה, אז השיבו רק 34 אחוזים מהנשאלים שהם מחפשים את עצמם ב-Google.

קראו עוד »

האתר שלכם נפל ב-Google? הגרף הזה יעזור לכם להבין למה

ביום בהיר אחד גיליתם שהאתר שלכם ירד בתוצאות החיפוש של Google. מספר הפניות שתקבלו יהיו קטן יותר, פחות גולשים ייחשפו לאתר ואתם תצטרכו לבצע צעדים כדי לנסות להחזיר את המצב לקדמותו. Google משנה את האלגוריתם שלו מאות פעמים בכל שנה, ובכל פעם שמבוצע שינוי, יש סיכוי שהוא ישפיע לרעה על תוצאות החיפוש בדרכים שונות.

קראו עוד »

איך מגיבים בישראל עסקים לתלונות בדף פייסבוק?

למי מאיתנו זה לא קרה? הזמנו פיצה שלא הגיעה בזמן, ביצענו הזמנת מוצר וקיבלנו סחורה פגומה, או סבלנו משירות גרוע. כל מה שעשינו כדי להתלונן לא עזר. הביורוקרטיה ניצחה ואנחנו נותרנו עם טעם רע בפה. המציאות הזו עברה שינוי בשנים האחרונות, עם כניסת הרשתות החברתיות לחיינו. כיום אפשר להתלונן דרך הרשתות החברתיות, במיוחד בפייסבוק, מבלי לצלצל לשירות לקוחות.

קראו עוד »

אתרי פרוטוקולים משפטיים והסכנה למוניטין האינטרנטי שלכם

לא פעם קורה שפונים אלינו אנשים לאחר שגילו להפתעתם כי מצאו את שמם מופיע באתרי פסקי דין באינטרנט כחלק מפרוטוקול משפטי, אפילו אם מדובר רק בעבירה תעבורתית קלה לפני יותר מעשור. הם נמצאים כמעט בכל חיפוש פשוט שלנו ב-Google. רבים מאוד, וכל אחד מכיר אותם, גם אם לא נכנס אליהם – אלו אתרים שמביאים לציבור מידע אודות חוקים, פסקי דין, פרוטוקולים ועוד.

קראו עוד »

שחקן ה-NBA שהעביר לכולם שיעור במיתוג אישי

האם פעם קיבלתם חתימה מאדם שאתם מעריצים, או הצטלמתם איתו? אם זה קרה לכם, סביר להניח שהייתם מאושרים מאוד באותו רגע. עכשיו, קחו את הצד של אותו מפורסם ודמיינו לעצמכם כמה מעריצים פוגשים אותו באמצע היום, מבקשים חתימה או תמונה ופשוט "מפריעים" לשגרת היום שלו.

קראו עוד »

היזהרו: גם מידע שקרי עליכם עלול להופיע גבוה ב- Google

בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, בלתי אפשרי להתנהל ללא ניהול מוניטין באינטרנט. בין אם מדובר בתוצאות החיפוש של Google, פרסומים בפייסבוק, בציוצים בטוויטר או בתגובות ובביקורות באתרי אינטרנט בתחום, אנשים ועסקים חייבים להיות מודעים בנוגע לדברים המפורסמים עליהם ברשת. למשתמשי פייסבוק וטוויטר "פשוטים", הכוונה היא להתאמת הגדרות הפרטיות.

קראו עוד »

מדוע רופאים צריכים ניהול מוניטין באינטרנט?

תחום הרפואה הפרטית הפך בשנים האחרונות לאחד תחומים התחרותיים שיש. שמו של הרופא קובע המון – במיוחד ברפואה הפלסטית והאסתטית, בגניקולוגיה וברפואת שיניים.
אם פעם היה צריך לחפש היטב את הרופא האולטימטיבי בספרי הטלפונים ובשיחות עם חברים וקרובים, היום הדבר פשוט כל כך ונעשה ברשת האינטרנט. בתוך שניות אפשר למצוא באינטרנט אלפי תוצאות רלוונטיות שיעזרו לגולשים לבחור את הרופא המתאים.

קראו עוד »

חשיבות ניהול המוניטין ברשת: המקרה של אמריקן איירליינס

כאשר מדברים על ניהול מוניטין באינטרנט, תמיד טוב לקחת מקרה לדוגמא של בעיות בניהול המוניטין, ושממנו ניתן ללמוד. כזה הוא המקרה של חברת התעופה האמריקאית, אמריקן איירליינס. החברה סבלה לאחרונה מתלונות רבות מצד מפורסמים ברשתות החברתיות, מה שגרם לפגיעה בתדמיתה. בנוסף, הופץ ברשת סרטון שמתעד דיילת שמשתוללת במהלך אחת הטיסות.

קראו עוד »

הנתונים מדברים: למה ניהול מוניטין חשוב כל כך?

עולם האינטרנט הוא עולם שעובד 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. בכל רגע קורה משהו, מישהו אחר כותב על זה, מגיב, ואחרים יכולים לראות הכל בקלות ובמהירות. לפעמים, גם אזכורים שליליים עלולים לצוץ ברשת ובמיוחד במנוע החיפוש גוגל. במילים אחרות – המוניטין שלך חי לנצח. זו הסיבה שניהול מוניטין חשוב כל כך בעידן הנוכחי. ניהול מוניטין עוסק גם בחיזוק המוניטין החיובי שקיים.

קראו עוד »

אנתוני ווינר – ממשבר תדמיתי יהפוך להיות ווינר?

רק לפני קצת יותר משנה סיפרנו לכם כאן על משבר המוניטין של אנתוני ווינר, חבר הקונגרס מטעם מטעם מדינת ניו-יורק, אשר נאלץ להתפטר מתפקידו אחרי שנאלץ להודות כי שלח ליותר מחמש נשים צילומים בעלי אופי מיני בלתי הולם. ההוא הוסיף חטא על פשע כשטען בתחילה כי החשבון שלא נפרץ, אך לבסוף נאלץ להודות ששיקר.

קראו עוד »

שישה שלבים לניהול מוניטין באינטרנט

קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, שהבסיס שלו היה בדרך כלל פעילות "הדחקת אזכורים שליליים", הפך לתחום מרכזי וחשוב בניהול של מותג, אדם או גוף מסוים. עבודת ניהול המוניטין מתבצעת במספר שלבים ומצריכה סבלנות רבה. לעתים קמפיין ניהול מוניטין עשוי לארוך זמן רב, תלוי בכמות וחוזק האזכורים השליליים המופיעים בתוצאות החיפוש.

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Button