אינפוגרפיקה: השוואה בין וורדפרס, ג'ומלה ודרופל
עולם מערכות ניהול התוכן באתרים נחלק לשתי קבוצות ראשיות: הראשונה הן מערכות ניהול תוכן סגורות המשויכות לחברה מסחרית זו או אחרת, אשר "משכירה"
4 שינויים בולטים בפייסבוק מהחודש האחרון
פייסבוק הפציצה החודש בגל חידושים ושינויים בממשק המשתמש שלה, מה שמחלק כרגיל את הקהל למתלוננים. אלה שלא מרוצים מהממשק הקיים, אבל מצד שני התרגלו אליו, ולמברכים – שלרוב מבינים כי האבולוציה היא תהליך טבעי גם בעולם הרשת והתוכנה.
7 שלבים בסיסיים לניהול קמפיין ניהול מוניטין
הדרך לקמפיין ניהול מוניטין מוצלח ברשת, לא משנה מה מטרותיו, עוברת תמיד דרך מספר נקודות חשובות, שהחסרה של אחת מהן – עשויה לפגוע ביעילות הקמפיין. אספנו עבורכם 7 שלבים או נקודות מפתח לקמפיין יעיל ומסודר.
לאיברנד דרוש אשף וורדפרס
איברנד מחפשת אשף וורדפרס שהמערכת מקועקעת בנפשו (ואולי גם על עורו…)
עדכון ב- Google: התייחסות שונה ללינקים פנימיים וחיצוניים
גוגל עדכנה לאחרונה חלק מהאלגוריתם שמאחורי ה- Google Webmaster Tool ושינתה את הדרך בה הכלי המופלא הזה מתייחס למבנה הקישורים הפנימיים והנכנסים של האתר.
Sitelinks: האבולוציה של תוצאות החיפוש בגוגל
בתקופה האחרונה, עם השקת Google Plus ו- Google Related, התפנתה גוגל למהלך נוסף: תצוגה חדשה של הקישורים פנימיים (sitelinks) בתוצאות מנוע החיפוש שלה עבור
למה גוגל + הוא (עדיין) לא הכלי המוביל לשיווק ברשתות חברתיות
אחרי שנגמרה החגיגה הראשונית סביב הפלוס החדש של גוגל, הגיע הזמן לבדוק את הפרקטיקה – עד כמה הוא באמת יעיל או מחדש משהו
צייצת? שילמת! 4 סיפורים על ציוצים שחיסלו קריירה
לפני כשבועיים התבשרנו כי כתב התרבות אלון עוזיאל, שחגג בהלוויה של סמי עופר, פוטר מעבודתו באתר האינטרנט וואלה! זה קרה אחרי שפרסם בבלוג
5 הבדלים בין קידום אתרים אורגני לניהול מוניטין במנועי החיפוש
בשבוע שעבר הצגתי לראשונה את הקורס "מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט", שהולך להתקיים במסגרת בית הספר החדש למקצועות השיווק באינטרנט של ג'ון ברייס
מהו ציון הפייסבוק שלכם?
רשת הפייסבוק היא חלק חיוני ובלתי נפרד ממיתוג אישי ברשת. השאלון שלפניכם בא לבדוק אם אתם מנצלים ביעילות את האפשרויות שמציעה הרשת החברתית
המלצה: ספרו של דן שאובל ME2.0
הספר נותן מבט כולל על תחום המיתוג האישי ומספק טיפים וכלים שיאפשרו לנו למתג את עצמנו בצורה אפקטיבית בעידן ה- WEB2.0 למרות (ואולי
איך לעצב חתימת אימייל?
זה לא חדש שמיתוג אישי הוא קריטי לביסוס המקצועיות שלכם בתחומכם. על מנת ליצור לעצמכם שם, עליכם להשקיע גם באישיותכם המקוונת באינטרנט –
איך לבקש חברות בפייסבוק
קרה לכם פעם ששלחתם למישהו בקשת חברות בפייסבוק או בלינקדאין והוא לא אישר אתכם? בטוח שכן. זה בעיקר קורה שהבקשה נשלחת למישהו שאינו
פייסבוק תמנע מעמודים לחסום כתיבת גולשים על הקיר?
אם עד כה חשבתם שתוכלו לשלוט בתכני עמוד המותג שלכם, על ידי חסימת הגולשים מהעלאת תכנים על הקיר שלכם, יש שמועה כי החל
4 כלים חיוניים (וחינמיים) לניהול תדמית ברשת
שירותי המיתוג האישי וניהול התדמית צוברים לאחרונה פופולאריות ודרישה רבה בישראל. אלה שחברות המציעות שירותים אינטרנטיים מסוג זה, נוטות לפעמים להתבלבל בין שני