האיורים חוזרים לאופנה, ובגדול: אינפוגרפיקות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

אני אוהב ג’אנק פוד, ישן מעט, מחובר לרשת ללא הפסקה, נוסע ברכב פרטי ומעדיף כלבים. למה זה מעניין אתכם ואיך זה קשור לרשת?

אם תשימו לב לפוסטים של חבריכם הזורמים בפייסבוק שלכם ולרוב המאמרים שקראתם לאחרונה, מצורפים איורים המכילים בתוכם בד”כ המון מספרים וציורים שונים.

לאיורים הללו קוראים אינפוגרפיקות (infographics), והם נועדו לעשות את מה שהאדם מעדיף מראשית קיומו: לפשט מידע ולרכז אותו בצורה נוחה.חברות רבות משתמשות היום באינפוגרפיקות בכדי להפיץ מידע שהיה עד כה סטטיסטי ומשעמם, בצורה מעניינת ואף ויראלית.

כאמור, רובנו התרגלנו לראות אינפוגרפיקות המציגות נתוני שימוש באתרים, תעבורת רשת אודות אירוע מסוים וסתם מידע שחברות חשבו שכדאי שתראו.

אך הפעם לפניכם דוגמה אשר נוצרה בכלי של חברת Pensamento Digital, המאפשר יצירת אינפוגרפיקה על הרגלי החיים שלכם והשוואתם לגולשים אחרים אשר השתמשו בכלי.

הכלי מתעדכן בכל פעם שנעשה בו שימוש, כך שהנתונים היחסיים עשויים להשתנות משימוש לשימוש.
מפתיע לגלות למשל שלעומת אוכלי הג’אנק פוד (כמוני), 35% בחרו סושי כאוכל המועדף עליהם. בנוסף, מראה האינפוגרפיקה שרוב הגולשים מחזיקים ביותר משתי תיבות דואר אלקטרוני – תוצאה מובנת של נסיון להפריד בין המיילים האישיים/עסקיים לרישומים לאתרי ספאם למיניהם. הנתון המפתיע ביותר לדעתי, הוא כמות המשתמשים בתוכנת המסנג’ר, במיוחד לאור היקפי השימוש ברשתות החברתיות למיניהן, אשר די ביטלו את הצורך בתוכנות המסרים המידיים החיצוניות.

עד כה, 156,641 אנשים השתתפו ב”מחקר” – נסו גם אתם כאן.

דוגמאות נוספות לאינפוגרפיקות: תמונת פרופיל בפייסבוקהחתונה המלכותית.

 

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button