המקרה של מלי שחם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

מלי שחם, חולת הסרטן הרוחנית והנזקקת שבאה מאהבה, הפכה ברגע אחד למרגלית שחם הנוכלת הנבזית שניצלה את טוב ליבם (וגם את תמימותם) של אנשים רבים. מדובר בעיקר באנשי קהילת הרשת החברתית דה מרקר קפה שליבם נכמר על מלי שחם המסכנה, שביקשה את רחמיהם ועזרתם הכספית על מנת לממן טיפולים להם היא זקוקה בשל מחלת הסרטן, בה לקתה כביכול.

מלי שחם נרשמה לרשת החברתית הפופולארית, פתחה כרטיס והציגה את עצמה בפרופיל כ”מנחה סדנאות לאינטליגנציה רגשית ומודעות גבוהה, מטפלת בעזרת טנטרה, עובדת במשרד הכרויות גדול בתל אביב, כותבת ספר על חיי, שרה, רוקדת, קוראת ספרים (בעיקר בודהיזם, פילוסופיה, העידן החדש), לא קונבנציונאלית בלשון המעטה, שנונה חכמה ולעיתים צינית להבחיל“.

מהפך מיתוגי: מחולת סרטן לחולה מדומה

להמשך הקריאה לחצו – מלי שחם – מיתוג אישי חיובי; מרגלית שחם – מיתוג אישי שלילי

 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: