המקרה של מלי שחם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

מלי שחם, חולת הסרטן הרוחנית והנזקקת שבאה מאהבה, הפכה ברגע אחד למרגלית שחם הנוכלת הנבזית שניצלה את טוב ליבם (וגם את תמימותם) של אנשים רבים. מדובר בעיקר באנשי קהילת הרשת החברתית דה מרקר קפה שליבם נכמר על מלי שחם המסכנה, שביקשה את רחמיהם ועזרתם הכספית על מנת לממן טיפולים להם היא זקוקה בשל מחלת הסרטן, בה לקתה כביכול.

מלי שחם נרשמה לרשת החברתית הפופולארית, פתחה כרטיס והציגה את עצמה בפרופיל כ”מנחה סדנאות לאינטליגנציה רגשית ומודעות גבוהה, מטפלת בעזרת טנטרה, עובדת במשרד הכרויות גדול בתל אביב, כותבת ספר על חיי, שרה, רוקדת, קוראת ספרים (בעיקר בודהיזם, פילוסופיה, העידן החדש), לא קונבנציונאלית בלשון המעטה, שנונה חכמה ולעיתים צינית להבחיל“.

מהפך מיתוגי: מחולת סרטן לחולה מדומה

להמשך הקריאה לחצו – מלי שחם – מיתוג אישי חיובי; מרגלית שחם – מיתוג אישי שלילי

 

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now