ממה מורכבת עלות קמפיין ניהול מוניטין והדחקת אזכורים שליליים מגוגל

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

לא מעט אנשים פונים אלינו לצורך הדחקת אזכורים שליליים. עובד שפוטר והחליט לנקום, אישום משפטי שהשאיר כתם למרות זיכוי (שמן הסתם זוכה לפחות חשיפה מאשר התוכן “העסיסי”), בעלי עסקים שסובלים ממתחרים – כל אלו גורמים לכך שחיפוש שמכם בגוגל עשוי להציג תמונה רעה (במקרה הטוב) או משפילה ומפוקפקת (במקרה הרע). הרצון שלהם הוא למחוק מגוגל את אותם אזכורים שליליים, או במקרה הפחות טוב – להדחיק אותם.

לאחר הסבר מפורט על השירות, עולה השאלה הבלתי נמנעת והמעניינת ביותר – “כמה זה עולה לנו”?. התשובה לשאלה זו נגזרת בעיקר מהיקף העבודה על הקמפיין הנתון. אנחנו לא משתמשים בקסמים או בטכנולוגיות סודיות – קמפיין מוצלח, דורש שעות עבודה. על מנת להעריף את היקף שעות העבודה הנדרש, אנו בוחנים מספר פרמטרים עיקריים, כמו:

הגורמים המשפיעים על תמחור קמפיין הדחקת אזכורים שליליים

סקרנו עבורכם את הקריטריונים העקריים, אשר עשויים להשפיע על תמחור פעילות ההדחקה וניהול המוניטין שלכם ברשת.

כמה גבוה מדורגים האזכורים השליליים?

מאמרי חדשות לא מדוייקים, פוסטים מטעים בבלוגים או תגובות משפילות בפורומים, המופיעים בשלושת עמודי החיפוש הראשונים, מצריכים זמן ומאמץ רבים יותר מאשר אזכורים בתוצאות החיפוש הנמוכות יותר.

מהי מהימנות האתרים שהעלו את התוכן

תוצאות חיפוש מאתרים אמינים כגון: עיתני חדשות מוכרים, מוסדות לימוד או אתרים ממשלתיים, קשים יותר להדחקה מאשר תוכן בבלוג אישי לא מוכר.

*הגרף להמחשה בלבד. צרו קשר להצעת מחיר מדויקת על פי קריטריונים המותאמים לכם

מספר האנשים אשר מחפשים את שמך

דמויות פופולאריות מייצרות תנועה רבה יותר ברשת ומקושרים לתכנים רבים יותר מאשר אנשים עלומי שם. לכן, השפעה על תוצאות החיפוש של שמות פופולאריים קשה יותר ומצריכה שיטות מתוחכמות יותר.

מספר האנשים בעלי אותו השם

השפעה על תוצאות החיפוש עבור אדם עם שם נפוץ, היא קשה יותר לאור העובדה שהיא מצריכה תחרות בתכנים בדירוג גבוה, המקושרים לאנשים רבים אשר נושאים את אותו השם.

כאמור, אלו הם הקריטריונים העיקריים אשר עשויים להשפיע על תמחור קמפיין הדחקת האזכורים השליליים שלכם, אך כמובן שהתמונה הסופית כוללת נתונים נוספים כמו מורכבות התוכן הנדרשת להפעלת הקמפיין, כמות האזכורים, הוותק שלהם, האפקט השיווקי שרוצים להשיג ועוד.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך הטופס שבצד או ישירות בטלפון 03-5220118

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now