למה אסור לערבב פרויקט ניהול מוניטין אחד עם פרויקטים אחרים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

פרויקט של ניהול מוניטין מאופיין בכך שנדרש לפעול בו ביתר רגישות, עדינות וזהירות, ביחס לפרויקטים אחרים של שיווק/פרסום באינטרנט. 

הסיבה העיקרית לכך היא שבדרך כלל מדובר בפרויקט שנועד עבור מישהו שנמצא במצב משברי (לדוגמא: חברה שעברה שיימינג ברשת, או איש עסקים שהסתבך) וזה כשלעצמו מחייב יותר תשומת לב לגבי התכנים שמייצרים בפרויקט, האופן בו הם מוגשים לגולש והיכן הם מופצים. תסכימו איתנו שלשווק ברזי אמבטיה או חופשות נופש זה לא דומה לניהול מוניטין של איש עסקים מכובד.

מעבר לכך, פרויקט ניהול מוניטין באינטרנט, נועד לרוב לתת פתרון עבור צורך תדמיתי ולכן גם אם המטרה היא להגיע ליעד מסוים (לדוגמא: הסרה והדחקת אזכורים שליליים או יצירת נוכחות בתוצאות החיפוש), הרי שהדרך והצורה שבה מגיעים אליו היא מאוד חשובה.

רצון לחסוך או תמחור לא נכון?
לא פעם אנחנו נתקלים במקרים בהם קמפיינים של ניהול מוניטין מתנהלים ללא הקפדה על אותם אלמנטים שמייחדים פרויקטים כאלה מפרויקטים אחרים של שיווק באינטרנט, כשהדבר הבולט בהם הוא שילוב (או יותר נכון “ערבוב”) פרויקט ניהול מוניטין עם פרויקט אחר, לדוגמא:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dt_fancy_title title=”כתבת SEO לצרכי קידום אתר תחת ביטויי מפתח משלבת בתוכה שם איש עסקים שכלל אינו קשור לעסקי ביטוח – וזאת לצורך ניהול מוניטין בלבד” title_size=”h4″ title_color=”title” separator_style=”dashed” el_width=”300″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6659″ img_size=”full” css_animation=”bounceInRight”][dt_fancy_title title=”3 שמות שונים של אנשים שונים מתחומים שונים שאין קשר ביניהם – מופיעים באתר תוכן אחד שנועד גם לצרכי SEO” title_size=”h4″ title_color=”title” separator_style=”dashed” el_width=”300″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6661″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”bounceInRight”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]הסיבה העיקרית לצורת עבודה זו היא בעיקר רצון מצד נותן השירות לחסוך בעלויות – של התוכן, של התשתיות, של העבודה. במקרה הטוב, ייתכן וזה נובע מהעובדה כי מלכתחילה התמחור עבור הפרויקט היה נמוך מדי – וזה חייב את הספק לחסוך בעלויות. במקרה הפחות טוב, ייתכן וזה קורה בגלל הרצון של הספק להגדיל את הרווח שלו, על פרויקט שתומחר גבוה.

3 סיבות למה עדיף לנהל מוניטין באינטרנט בצורה אחרת

דיסקרטיות – ברוב המקרים, ניהול מוניטין היא פעולה שהלקוח היה מעדיף לשמור עליה בדיסקרטיות. נכון שאין מנוס מחשיפה, אבל החשיפה צריכה להיות בתוך ה”בית” (לדוגמא אתר בית, פרופיל פייסבוק וכו’) וכמה שפחות במקומות חיצוניים ובטח לא במקומות שאינם טבעיים להימצאותו של הלקוח.
הדיסקרטיות נפגעת בצורה קשה במיוחד במצב בו שם הלקוח מופיע באותו אתר/פלטפורמה יחד עם שמות נוספים של להם עושים פרויקטים של ניהול מוניטין.

SEO – ציון הרלוונטיות של Google בתוצאות החיפוש נקבע לפי פרמטרים רבים כשהוא מתייחס לרמת הדומיין (כלומר חוזק וסמכות האתר בה נמצאת תוצאת החיפוש) והן לרמת העמוד עצמו אליו מקשרת התוצאה.
ברגע שמנסים לקדם עמוד תחת ביטוי מותג (לדוגמא שם של בן אדם) הוא חייב להופיע בצורה ממוקדת באותו עמוד וכן חשוב כי כל הדומיין (האתר) יהיה ממוקד על הביטוי (לדוגמא בלוג אישי תחת שמו של הבן אדם). ברגע שהאתר לא מספיק סמכותי ולא ממוקד תחת הביטוי – Google לא ייתן לו ציון רלוונטי גבוה.

המשתמש המשתמש (גולש האינטרנט הממוצע) יגיע לעמודי התוכן של ניהול המוניטין דרך תוצאות החיפוש. ברגע שמערבבים בין פרויקטים, סביר להניח שהגולש יגיע לעמוד שהוא לא כל כך רלוונטי למה שהוא חיפש. מעבר לזה, הוא עלול להיחשף לתוכן לא ממוקד שרק יבלבל אותו יגרום לצאת מהר מהעמוד אליו הגיע. אגב, גם לפרמטר הזה (זמן שהיה בעמוד) יש משקל בציון הרלוונטיות ש- Google מעניק לאותו עמוד. וכך, אם זמן השהיה יהיה נמוך, זה ישפיע לרעה על הציון.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now