ניהול ויצירת תוכן

אומרים שבכל מה שקשור לאינטרנט התוכן הוא המלך וזה מקבל משנה כאשר מתמקדים בניהול מוניטין של האדם הפרטי, והאופן שבו שמו מופיע בתוצאות החיפוש של Google.

רכיב התוכן בפרויקט של ניהול מוניטין באינטרנט הוא למעשה הדלק שמניע את גלגלי הקמפיין וקובע במידה רבה את הצלחתו. ב-eBrand פועל צוות של אנשי תוכן מקצועיים ומנוסים, שיודעים לטפל במגוון רחב של תחומים – החל מנגרות ועיצוב הבית וכלה ברפואה פרטית, בעולם המשפט ובפוליטיקה.

המטרה היא ליצור תכנים חדשים, עדכניים וחיוביים שיציגו בצורה הטובה ביותר את מומחיותכם ותחומי העיסוק שלכם. על ידי כך תוכלו לשלוט על חלק נכבד מהמידע שמופיע תחת השם שלכם ב-Google וליצור לעצמכם את המוניטין שאתם מעוניינים בו.

סוגי תכנים

קיימים מספר של סוגי תכנים שניתן ליצור במסגרת קמפיין ניהול מוניטין לאנשים:

  • תוכן מקורי – צוות הכותבים של איברנד יודע ליצור תוכן מקורי ומעניין, אשר יהיה רלוונטי לגוגל ויקודם בו ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, התוכן המקורי יופץ ברשתות חברתיות ובפלטפורמות שונות ויעסוק בתחומים הנוגעים לכם.
  • תוכן חדשותי – תוכן חדשותי הוא תוכן אשר מתבסס על ידיעות, החלטות או שינויים, שחלים בזירה בה העסק שלכם פועל. התוכן החדשותי מאפשר לכם להביע דעה ולציין את עמדתכם לגבי נושאים חמים ורלוונטיים.
  • תוכן עם אינטראקציה – עבודה משותפת של כותבי התוכן של eBrand יחד אתכם, גם בנושאים מקוריים וגם בנושאים חדשותיים. תוכן מסוג זה מאפשר לכם להעביר מידע מדויק ואמין לכותב וליצור כתבות מעניינות ובעלות ערך מוסף.

תוכן מקורי מעניין ורלוונטי
הפצת התוכן ברשתות חברתיות
תוכן עם אינטרקציה בעל ערך מוסף

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

ל- eBrand דרוש/ה מנהל/ת תוכן

העבודה היא ממשרדינו בפ”ת. חצי משרה/משרה מלאה עם שעות עבודה גמישות. אפשרות לעבודה חלקית מהבית. תכונות נדרשות: הקלדה מהירה וגישה לסביבה ממוחשבת אהבה וגישה לעולם

קראו עוד »
Call Now Button