מסכמים את הוובינר הראשון בנושא ניהול מוניטין בתוצאות החיפוש – נוחי דנקנר

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

אחרי שנרגענו מהוובינר הראשון שלנו ששודר בשידור חי ביוטיוב, הגיע זמן הסיכומים. השידור החי שהחל ב-9/7/2020 בשעה 11:00 היה מלווה בהכנות רבות ובמספר טסטים, כדי לבחון את הציוד ולראות שכל העזרים הטכניים שלנו מתפקדים כמו שצריך בשעת הש'. לשמחתנו אף אחד מהם לא אכזב ופעל כמצופה. 

הבחירה בנוחי דנקנר, איש עסקים מפורסם ומוכר בכל בית בישראל, הייתה לטעמנו נכונה ומוצדקת. לדנקנר היו עם השנים אזכורים רבים, חלקם שליליים בעקבות פסק הדין ששלח אותו לבית הכלא. בשלב הראשון בדקנו כיצד מוצגות תוצאות החיפוש של דנקנר, ואף ראינו איך ניתן לסמן או לסווג תוצאות שליליות או חיוביות. 

הזדמנות נוספת לצפות בוובינר:

השלמות אוטומטיות

מה Google מציע לנו ולמה? מאור הסביר לנו שההשלמות האוטומטיות נבחרות עפ"י מה ש-Google מזהה שאנשים מחפשים. כלומר, גולשים מחפשים את שם האדם בתוספת מילים נוספות. Google מזהה ומאתר את התוספות הכי פופולריות או אלו שבעלות נפח חיפושים גדול, ומצרפת את הביטוי להשלמות האוטומטיות. למדנו גם שאפשר לדווח על השלמות או חיזויים לא הולמים, אם אלו קיימים. 

כרטיס מידע 

קופסת המיתוג בצד שמאל של תוצאות החיפוש, מכילה כרטיס מידע, שהנתונים בו נשאבו מויקיפדיה בדרך כלל. ראינו במהלך הוובינר שניתן לבצע אימות לכרטיס המידע דרך שיטות שונות, כדי לקבל בעלות על כרטיס המידע. לאחר קבלת הבעלות, ניתן לערוך את כרטיס המידע ולהכניס פרטי מידע מעניינים – ספרים, מאמרים, תמונות ועוד. עם זאת, ראינו ששאיבת נתונים ע"י Google אינה מושלמת, כפי שקרה אצל יניב קקון.

צילום מסך מתוך הוובינר

פרסום כתבות באתרי חדשות

חלק מהפעילות להדחקת אזכורים שליליים או החלפתם נעשית דרך פרסום כתבות באתרי חדשות מובילים בארץ ובעולם. איציק ומאור הסבירו שבעצם כל אחד, בין אם מדובר על אדם פרטי או על חברה, יכולים לפרסם כתבות עיתונאיות או טורי דעה באתרי חדשות מוכרים וגדולים כמו YNET, כלכליסט, דהמרקר, הארץ, גלובס, וואלה!NEWS ועוד. מנגד, למדנו על פרמטר העדכניות שמשפיע בהרבה מקרים על הופעתן של כתבות חדשות או ישנות, ועל כן צריך לשקול מתי לפרסם כל כתבה. 

צילום מסך מתוך הוובינר

ומה אתם למדתם?

צפיתם בוובינר? מה אתם למדתם ממנו? איזה דברים חדשים גיליתם ולא ידעתם קודם? נשמח לדעת! רשמו לנו בתגובות פה למטה מה חידשנו לכם, ואם יש לכם עוד שאלות, נשמח לענות עליהן. 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button