ניסיון עם תוצאות

eBrand היא הראשונה בישראל שהציגה שירותים מסחריים של ניהול מוניטין באינטרנט (Online Reputation Management) והדחקת אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש.

בשנת 2008 פתח מנכ”ל eBrand, מאור קפלנסקי, בלוג בנושא “מיתוג אישי באינטרנט”, מושג חדשני דאז ותחום שהיה בחיתוליו בעידן שלפני פייסבוק. הבלוג, שהתמקד בהשפעה שיש לתדמית ולמוניטין שלנו, בעקבות מה שמופיע על שמנו (או שם העסק) בתוצאות החיפוש של Google, צבר תאוצה בתוך זמן קצר. הנושא עורר התעניינות רבה מאוד מצד אמצעי התקשורת.

בעקבות התעניינות זו, התגלה הפוטנציאל המסחרי הטמון בשירות שמטרתו לדאוג לאופן בו אנשים מותגים מופיעים בתוצאות החיפוש. פוטנציאל זה הביא להקמת eBrand (אמצע 2008), בהתחלה כפרויקט בחברת אינטרנט חיצונית ובתוך זמן קצר כעסק עצמאי ונפרד (ויחיד בישראל באותה תקופה) המתמקד בשירות זה.

הניסיון הרב שלנו

הניסיון מעניק ל-eBrand יתרון עצום ביחס למתחריה, היות ומדובר בתחום דינמי ומשתנה, שלא ניתן להתפתח בו מבלי לבצע אותו בצורה יומיומית ושוטפת, תוך טיפול בפרויקטים ובלקוחות שונים ומגוונים. בניגוד לאחרים, אנחנו יכולים להראות בצורה הברורה והשקופה ביותר עשרות פרויקטים מוצלחים שביצענו במהלך השנים.

הראשונים בארץ בתחום ניהול המוניטין
אנו מטפלים בלקוחות שונים ממגוון תחומים
עשרות פרויקטים מוצלחים לאורך השנים

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now