פעולות אופטימיזציה

על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש תחת שמו של מותג/שם עסק, מעבר לפעולות תוכן והפצה, יש לבצע פעולות טכניות ש”יעזרו” למנוע החיפוש להבין (מהר ככל שניתן) כי עמודי האינטרנט החדשים אותם אנו יוצרים במסגרת הפעילות – הם רלוונטיים יותר מאותם אזכורים שליליים שהיו שם קודם לכן.

אותן פעולות טכניות נקראות פעולות אופטימיזציה.

פעולות בתוך האתרים וברחבי הרשת

פעולות האופטימיזציה במהלך קמפיין ניהול מוניטין לעסקים הן מגוונות ונחלקות לשניים: פעולות ONSITE (בתוך האתר) ופעולות OFFSITE (מחוץ לאתר). הפעולות בתוך האתרים כוללות בין האתר: העמסת תוכן ויצירת מבנה קישורים פנימיים בתוך האתרים, שיפור הגדרות של מטא-תגים, הגדרת כותרות, תמונות, רכיבים ויזואליים ועוד.

מחוץ לאתרים אנו מבצעים פעולות הקשורות בעיקר לבניית קישורים מאתרים חיצוניים, שיתופים ברשתות חברתיות וגם קידום הפלטפורמות החיצוניות עצמן על ידי שיפור המיתוג, העמסת תוכן ועוד.

כל פעולות האופטימיזציה מתבצעות בצורה שוטפת ובתדירות גבוהה, תוך התאמה למצב הנוכחי בתוצאות החיפוש, מתוך מטרה להדחיק את האזכור השלילי.

מה אתם מקבלים?

עיבוי ושליטה על המוניטין החיובי
נוכחות משמעותית ברשת האינטרנט
קידום העסק ברשתות חברתיות

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button