צפו: איך להסיר השלמה של Google מתוצאות החיפוש?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

 

פיצ'ר ההשלמה והחיזוי האוטומטיים של גוגל, בדרך תורמים ומסייעים לגולש למצוא את התוצאה המדויקת ביותר לחיפוש שלו. כך נוצר מצב, שגוגל חוזה את המשך המשפט או השאלה, ומציע השלמות בהתאם לתחילת המשפט, על פי חיפושים קודמים שבוצעו בעבר. כלומר, גוגל נשען על החיפושים הקודמים, ומציע לנו השלמת מילים או שאלות לפי פופולריות ונפח נושא החיפוש. כך למשל, ניתן לחפש את "בנימין נתניהו" ומיד גוגל ינסה להשלים, ויציע השלמות וחיזויים כמו "ראש הממשלה", "פייסבוק", "טוויטר", "ויקיפדיה" ועוד.

עם זאת, לעיתים גוגל מציע חיזויים והשלמות שעלולות לפגוע במוניטין של הדמות או החברה המחופשת. כך למשל, אם גולשים רבים יחפשו שם של חברה בצירוף המילה "סלמונלה", החיזוי האוטומטי יציע בין היתר, את המילה "סלמונלה". כך גם עם אנשים פרטיים שהיו בכותרות או בחדשות – כאשר ישנו שייך או אזכור כלשהו והגולשים יחפשו את שם האדם בצירוף האזכור, גוגל יבין שהביטוי מחופש רבות ויציע השלמה אוטומטית.

בשנים האחרונות, הגיעו אלינו מספר חברות ואנשים, אשר התלוננו על כך שגוגל מציע לגולשים השלמות וחיזויים לא הולמים או פוגעניים ולא נכונים. יש לכך מספר סיבות:

  1. השלמה בלתי הולמת, למרות שגוגל מבצע סינון למילים ולקללות.
  2. תוכן וחיזוי שפוגעים בפרטיות.
  3. חיזוי או השלמה המהווה לשון הרע.
  4. השלמה שכלל לא קשורה לביטוי המפתח ונוצרה עקב חיפושים של גולשים.

 

כדי לדווח על השלמה או חיזוי לא הולמים או פוגעניים, תוכלו להיעזר בסרטון הבא:

לאחר השלמת הפעולות שמופיעות במדריך, מומלץ להיעזר באיש מקצוע המומחה ובעל ניסיון בהתהלות מול Google, לשם מיצוי התהליכים והאופציות להסרת החיזויים הפוגעניים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button