דף הבית » ניהול שיחה

ניהול שיחה

111הרשת מאז ומתמיד, ובמיוחד בשנים האחרונות, מבוססת יותר ויותר על תוכן גולשים המיוצר בזמן אמת.

הפורומים והרשתות החברתיות הפכו כבר מזמן לבית הראשון של הגולשים, וכיאה לכך – הם מדברים בצורה חופשית על הכל ועל המותג שלכם.

eBrand מנטרת את התעבורה הזאת ועונה לשאלות, טענות והערות שהגולשים מעלים ברחבי הרשת, בצורה פורמאלית. סוג פעולה זה עוזר להגביר את התדמית המקצועית של המותג בעיני הגולשים וכמובן לשמור על קשר הדוק עם קהל הלקוחות הישיר והפוטנציאלי שלכם כאחד.

לפרטים נוספים – אנא צרו קשר

שיתוף עמוד:
עד כמה העמוד רלוונטי עבורך?

/ 5.

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button