סערות שלמה גרוניך ואמיר חצרוני – מה קורה בתוצאות החיפוש שלהם?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה
איברנד - שלמה גרוניך ואמיר חצרוני

שמותיהם של המוזיקאי שלמה גרוניך ושל הפרופסור אמיר חצרוני עלו לאחרונה לכותרות בהקשרים לא מחמיאים. גרוניך סיפק התבטאות לא ראויה במהלך הופעה שלו, על חצרוני נזרק כיסא באשדוד במהלך שידור חי באינטרנט.

אגב, לפני כארבע שנים עסקנו בנוכחות האינטרנטית של חצרוני, וראינו שפחות חשוב לו באיזו צורה שמו משתרבב לכותרות, העיקר שהוא יהיה שם. כעת מעניין לראות מה קרה בפרספקטיבה של מספר שנים.

איך אירועים אלו משפיעים על תוצאות החיפוש שלהם ב-Google? האם יש אפשרות שהמצב יחוזר לקדמותו כאשר הסערות תשככנה? ומה ניתן ללמוד מכך לגבי ניהול מוניטין? מוזמנים לצפות בניתוח של סמנכ"ל eBrand, איציק זיאת. 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button