ניהול מוניטין בגוגל – אנשים מחפשים את השם שלכם, אולי הם רואים מידע שלילי?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
איציק זיאת מסביר על מידע שלילי באינטרנט

קבלו משימה קצרה: הקישו את השם שלכם ב-Google. מה אתם רואים בתוצאות החיפוש? לא פעם אנחנו נתקלים במסגרת העבודה באנשים המופתעים מתוצאות החיפוש של שמם או של שם העסק שלהם. לעיתים מתסכל לגלות שאין לכם שליטה רבה או נוכחות בולטת.

במקרים מסוימים יש אפילו מידע שלילי ולא מחמיא כמו כתבה מהעבר או מידע משפטי. אבל מה עם תוכן חדש ורלוונטי? השם שלכם באינטרנט חייב להיות נקי. חשבו מה הנזק שמידע שלילי עלול ליצור. אנשים שחיפשו אתכם ישירות עלולים לא ליצור קשר בגלל המידע הזה.

אז מה אפשר לעשות? קוראים לזה ניהול מוניטין, בדגש על תוצאות החיפוש ב-Google. זו המומחיות שלנו. בפועל, מדובר בפעולות אופטימיזציה ותוכן מושכלות כדי להשתלט על כמה שיותר תוצאות חיפוש ולהגיע לשליטה מקסימלית.

אנו יודעים לאפיין בצורה אופטימלית את האזכורים השליליים ולדעת איזו דרך פעולה מתאימה לדחיקתם ולהיעלמותם של כל אזכור מהעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש ב-Google. אנו יוצרים תוכנית המותאמת אישית לכל לקוח על פי מאפייניו ובהתאם לחוזק האזכורים השליליים שיש על שמו.

צפו בהסבר המלא:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button