איך ליצור כתובת ממותגת אישית לפרופיל שלנו בגוגל פלוס

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

הרשת החברתית החדשה של גוגל, רק בת שבוע, וכבר חוצה את העולם בין המאמינים החדשים לאלו שחושבים שבסופ"ש הבא כבר נשכח ממנה בדיוק כמו ששכחנו מה-Buzz וה-Wave.

אז בין אם החלטתם מה צופן עתיד המדיה החברתית, או שגם לכם אין שמץ מי ינצח בקרב הענקיות בין פייסבוק לגוגל, הבאנו לכם כלי חדש בשם Gplus.to המאפשר ליצור כתובת דומיין ממותגת.

בניגוד לפייסבוק, לינקדאין, טוויטר, יוטיוב ושאר רשתות חברתיות, בגוגל פלוס, עדיין אין את האופציה ליצור כתובת כזאת בצורה ישירה.

למה חשוב ליצור כתובת דומיין מקוצרת וייחודית למיתוג אישי?

כתובת מקוצרת היא חלק חשוב מהליך המיתוג שלנו ברשת, הן כחברות והן כאנשים פרטיים  – כי הרי כל אחד מאיתנו הוא מותג בפני עצמו. הכתובת המקוצרת מקלה על לקוחות פוטנציאלים וקולגות לזכור כיצד למצוא אותנו ועוזרת גם לאחדות הנראות שלנו בין שלל הפלטפורמות  ברחבי הרשת.

הפרופיל שלנו בגוגל פלוס עובד בעקרון דומה מאוד לרשתות החברתיות האחרות, ובעצם מחליף את הפרופיל של sGoogle Profile. מרגע שיצרתם פרופיל בגוגל פלוס, כתובת הפרופיל המקוצרת שלכם. ב- Google Profiles, תבצע העברה אוטומטית (Redirect) לפלוס. לדוגמא, תיראו לאן אתם תגיעו כשתלחצו על http://profiles.google.com/maorkap

נאמר מראש, שבניגוד לפייסבוק, טוויטר וכו' המאפשרים את ביצוע הפעולה באופן מובנה במערכת עצמה, לא מדובר בכלי רשמי של גוגל ולכן ברגע שתכנסו לכתובת המקוצרת, הדומיין המקורי יחזור ויופיע בשורת הכתובת.

אז איך עושים את זה?

  • בכדי לייצר כתובת מקוצרת, נכנס אל gplus.
  • כעת אנו צריכים להעתיק את ה-ID של הפרופיל שלנו בגוגל פלוס.

את הID ניתן למצוא בשורת הכתובת כאשר אנחנו נמצאים בעמוד הפרופיל.

 

 

  • לאחר מכן, נחזור אל הgplus, נדביק את ה-ID, נבחר שם משתמש רצוי ונלחץ על add.

  • שימו לב, בשם המשתמש לא ניתן לבחור באותיות גדולות או סימנים מיוחדים.
  • לאחר שלחצנו על add וקיבלנו את שורת האישור, נוכל פשוט להדביק את הכתובת החדשה שלנו בדפדפן ולגלוש לפרופיל שלנו עם כתובת מקוצרת.

  • ו…סיימנו 🙂 יש לי כתובת ממותגת בגוגל פלוס: http://www.gplus.to/guydiggin מוזמנים להכניס אותי למעגל שלכם…

רק נזכיר שוב שעדיין לא מדובר במוצר רשמי של גוגל ורצוי לשים לב לעדכונים, נראה שבעתיד הלא רחוק הם ישיקו גם שירות שכזה באופן רשמי. לכשזה יקרה, אנחנו מציעים לכם להיות עם יד על הדופק ולתפוס את שם המותג שלכם במהירות האפשרית!

 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button