גוגל חושפת נתונים מפתיעים: מעל 70 מליון ביקורות נמחקו ב-2019

לכבוד חגיגות יום ההולדת של פלטפורמת Google Maps, גוגל חושפת מדי פעם נתונים מעניינים והצצות אל מאחורי הקלעים של האפליקציה שכולנו משתמשים בה. 

הפעם, גוגל חושפת כיצד היא נלחמה ועדיין נלחמת במאבק נגד ביקורות מזויפות, פרופילים פיקטיביים ודיווחי סרק. גוגל החליטה לחשוף כיצד היא שומרת על רמת תוכן גבוהה ואמינה מצד הגולשים והמשתמשים באפליקציה – כל זאת כדי "שקהילת המשתמשים שלנו תהפוך את מפות גוגל לכלי מועיל יותר לקבלת החלטות יומיומיות, בין אם אתם מחפשים את הבוריטו הטוב ביותר בעיר חדשה או אם אתם מחפשים למצוא מכונאי רכב מקומי בשכונה שלכם". 

בכך, גוגל רוצה לשלוט ולהיות שותפה בכל פעולה שאנחנו נוקטים ומחליטים לבצע – מבחירת מסעדה ועד למוסך כאמור. 

עם סיום שנת 2019, גוגל מציגה נתונים מעניינים ביותר לגבי כמות הדיווחים, הביקורות וחוות הדעת שהגולשים רשמו וכתבו באפליקציה. בכל יום, גוגל מקבלת בערך 20 מיליון תגובות וחוות דעת על עסקים המופיעים במפה שלה. בחישוב שנתי, מדובר על יותר מ-7 מיליארד תגובות!

בהמשך לכך, גוגל מדווח כי צוות הטכנולוגיות שלה:

  • הסירו יותר מ-75 מיליון ביקורות על הפרות מדיניות
  • הסירו 4 מיליון פרופילים עסקיים מזויפים בזכות השכלולים שנערכו במודלים של בינה מלאכותית ומערכות איתור אוטומטיות, שמשתכללות בחסימה של תוכן המפר מדיניות.
  • למעלה מ-580,000 ביקורות ו-258,000 פרופילים עסקיים שדווחו ישירות לנו נבדקו והוסרו.
  • בדקו ומחקו יותר מ-10 מיליון תמונות ושלושה מיליון סרטונים שהפרו את מדיניות התוכן שלנו.
  • הושבתו יותר מ-475,000 חשבונות משתמשים.

גוגל מציינת עוד, כי "בעזרת התרומות של האנשים, בנינו מפה מועילה באמת שלא רק תביא אותך מנקודה א' ל-ב', אלא גם עוזרת לך למצוא את המקומות והחוויות המתאימים לך, בין אם אתה צריך להתמודד עם קניות מתנה ברגע האחרון או להזמין פיצה מיוחדת". 

לפי ההודעה של גוגל, ניתן לראות כי המפות מהוות אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר בשביל החברה, והיא מתכננת להכניס פיצ'רים חדשים בשנה הקרובה, תוך מתן דגש ל-Google My Business.  

אנחנו ב-eBrand, מציעים את שירות ניהול חוות הדעת המוכר והידוע. חשוב גם כאן להדגיש כי כל הפעילות שלנו היא אותנטית, אמיתית, מקצועית, ולא עושה שימוש בבוטים או בפרופילים מזויפים. כפי שניתן לראות, לגוגל יש כלים מיוחדים לזהות פעילות חריגה או לא אמיתית, ולכן כדי לנהל את אותן חוות דעת וביקורות, נדרש ידע מקצועי בעל ניסיון בהקמה וניהול דפים עסקיים. 

מקור

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button