דף הבית » גוגל לא שוכח – הארץ, פברואר 2008

גוגל לא שוכח – הארץ, פברואר 2008

 

לא רק חברות שואפות לשנות את התוצאות של מנוע החיפוש כדי שאינפורמציה שלילית תידחק אל העמודים האחוריים. גם אנשים פרטיים כבר מבינים שלמוניטין שלהם נשקפת סכנה, כשכולם מחפשים את כולם ברשת.

למרות עשרות השירותים שפיתחה ורכשה, גוגל עדיין מזוהה בעיקר עם אותו דף לבן שמעוטר רק בכמה אותיות צבעוניות וחלונית אחת צרה, שמאחוריה מסתתר כל האינטרנט. המרכזיות של גוגל הפכה אותו לאמצעי שלא רק משקף מציאות אלא אף יוצר אותה – ברשת ומחוצה לה. המרכזיות הזאת הובילה גם להיווצרות תעשייה שלמה של קידום אתרים (אופטימיזציה של מנועי חיפוש – SEO), שמטרתה לסייע לאתרי חברות להגיע לראש דף התוצאות בגוגל ובמקביל לדחוק אחורה תוצאות שליליות עליהן.

file_0_original

 

שיתוף עמוד:
עד כמה העמוד רלוונטי עבורך?

/ 5.

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button