פעילות נקייה ולגיטימית

כל קמפיין באינטרנט, ובמיוחד קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, דורש פעילות ערה ומורחבת ברחבי הרשת ובאמצעות שימוש במגוון אסטרטגיות ובפלטפורמות אינטרנטיות. eBrand עושה שימוש רק בפעילות נקייה ולגיטימית ובעזרת יישום דרכים יצירתיות ומאתגרות היא בונה מוניטין, שמסתמך על פעילות אמיתית וחיובית של העסק שלכם, או שלכם כאנשים – בכל תחום שהוא.

מדוע פעילות נקייה ולגיטימית חשובה?

על מנת שתוצאות החיפוש ב- Google יעבדו לטובת המוניטין שלכם או של העסק שלכם, יש להכיר את מנוע החיפוש ואת הפרמטרים על פיהם הוא עובד. למרות שהאלגוריתמים של Google אינם ידועים לאף אחד, לחברת eBrand יש ניסיון רב בקידום דפי אינטרנט בתוצאות החיפוש ולכן, אנו יכולים להציע לכם מגוון אסטרטגיות, שמאפשרות לנו ליצור קמפיין אפקטיבי מבלי לבצע פעילות לא לגיטימית כמו פריצות למחשב חיצוני, קידום ‘שחור’ (BlackHat) או הפצת ספאם.

ספאם זה סתם

יש לזכור כי פעילות לא לגיטימית, שבמסגרתה מבוצעים תכנים לא מקוריים, תכנים משוכפלים או ספאמיים, היא גם במרבית הפעמים לא חוקית, וגם לא מועילה בסופו של דבר בתוצאות החיפוש של Google.

Google הוא מנוע חיפוש משוכלל ומורכב מאוד, אבל לצערנו, עדיין נתון למניפולציות בעקבות פעולות שניתן להגדיר אותן כ”לא טבעיות”. אנו יודעים לזהות את אותן מניפולציות וברוב המקרים מעדיפים שלא להשתמש בהן ולמצוא אלטרנטיבות טובות ולגיטימיות יותר.

אצלנו תקבלו שירות הוגן, ישר ומקצועי ותוכלו לשלוט בתוצאות החיפוש שקשורות אליכם ב- Google תוך כדי הצגת המוניטין האמיתי והחיובי שלכם.

למה כדאי לכם לבחור ב-eBrand?

כל הפעילות המבוצעת בקמפיין חוקית
מתן שירות הוגן והקפדה על יושרה ומקצועיות
הצגת המוניטין האמיתי והחיובי שלכם

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button