ניהול מוניטין בתוצאות החיפוש תחת שם פוליטיקאי – מקרה עפר שלח

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

בשעה טובה ומוצלחת ישראל בדרך לבחירות, הרביעיות בתוך שנתיים. בין לבין יש כאן מגפה עולמית שכוללת מוטציות, הדבקות, סגרים, הגבלות תנועה וברוך השם גם חיסונים. כשכל דבר עובר לתחום הדיגיטלי, מהזמנת קניות לבית ועד קביעת תור לחיסון, ניתן לראות כי מערכת הבחירות של מרץ 2021 תמשיך ותעצים את הרוח הדיגיטלית שהחלה במערכת הבחירות של הנשיא אובמה (הקדנציה הראשונה) – שימוש נרחב בדיגיטל, ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט. 

פחות משבוע לאחר ההכרזה שמדינת ישראל בדרך לבחירות, נוכחנו לראות שהמפה הפוליטית לא יציבה, ושכמו על לוח השחמט, לכל כלי מהלכים משלו. כך למשל, ח"כ עפר שלח, שפרש ממפלגתו של יאיר לפיד, "יש עתיד", והחליט להקים מסגרת פוליטית חדשה, תוך שהוא מצטרף לשורותיו את נשיא לשכת העצמאיים, רועי כהן. 

ח"כ עפר שלח, נהנה מנכסים דיגיטליים ברשתות החברתיות כמו שאר חברי הכנסת – דף פייסבוק, טוויטר, עמוד באתר הכנסת ועוד. בהמשך לכך, השבוע הוא עידכן את העוקבים שלו בפייסבוק כי הוקם אתר בית חדש הנושא את שמו http://ofershelah.co.il. עם זאת, לא הכל ורוד ומושלם, מכיוון שהאתר סובל מכמה בעיות דיי משמעותיות, והעיקרית שבהן – הוא לא מופיע תחת שמו בתוצאות החיפוש בגוגל. 

ישנן גם בעיות אבטחה, נראות ומיתוג שהופכות את האתר לכמעט נסתר בפני גוגל, ומי שמחפש את שמו של עפר שלח, כלל לא מגיע לאתר החדש. מעניין לראות שכבר ישנם מספר קליקים על המודעה שפרסמנו אתמול בגוגל, הנושאת את שמו של ח"כ עפר שלח:

מאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand, מסביר על הבעיות הקיימות באתר, ואיך ניתן להגדיל את החשיפה לאתר החדש, בדומה למה שאנחנו עושים עם לקוחות רבים כאן בסוכנות:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button