7 שלבים בסיסיים לניהול קמפיין ניהול מוניטין

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

 

הדרך לקמפיין ניהול מוניטין מוצלח ברשת, לא משנה מה מטרותיו, עוברת תמיד דרך מספר נקודות חשובות, שהחסרה של אחת מהן – עשויה לפגוע ביעילות הקמפיין. אספנו עבורכם 7 שלבים או נקודות מפתח לקמפיין יעיל ומסודר.

1. אפיון

לפני שאנו מתחילים בביצוע כלשהו, עלינו להגדיר את מטרות ויעדי הקמפיין ולאפיין אותו מבחינה תוכנית. לעתים המטרה מתמקדת בהדחקה של אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש ולעתים מוגדר כי המטרה היא לנהל תדמית חיובית על ידי שיח עם גולשים ומענה לטוקבקים.

יש גם צורך הכרחי להגדיר את עולמות התוכן של המותג, שעליהם יתבסס הקמפיין. חשוב להגדיר אייטמים, נושאים או רשימה של מסרים אותם אנו מעוניינים להעביר וכמובן לאפיין את ה”מעטה הגרפי” (לוגואים, צבעי מותג וכו’). לבסוף חשוב להגדיר יעדים מספריים מדידים, שבמהלך ובסיום הקמפיין נוכל לבדוק אם עמדנו בהם.

2. תשתית

התשתית בדרך כלל כוללת קניית דומיינים, שטח אחסון, הקמת מערכת ניהול התוכן על אתרים ומיתוג ופרופילים ברשתות החברתיות. בשלב הקמת התשתית אנו גם מכניסים תוכן ראשוני, על מנת להזרים טראפיק ולתפוס נפח בתוצאות החיפוש.

3. יצירת תוכן

בשלב זה יוצרים מאגר של מאמרים, סרטונים, מצגות, תמונות ובעצם כל תוכן שנוכל להעלות במהלך הקמפיין. יצירת התוכן צריכה להתבצע באופן שוטף במהלך הקמפיין, אולם חשוב להכין תכנים מראש בכדי שהם תמיד יהיו זמינים ולא ישאבו זמן בהמשך הדרך.

4. העלאת התוכן

העברת התכנים אל תוך מערכת ניהול התוכן עצמה, כולל יצירת טאגים וכותרות. חשוב לצרף לכל תוכן טקסט גם תמונה או וידאו, שישלימו לתוכן את המימד הויזואלי ולהפוך אותו לאיכותי ומעניין יותר.

5. הפצת תכנים

העלאת התוכן הנבחר לפלטפורמות שונות ברחבי הרשת (אתרי שיתוף, רשתות חברתיות, אתרי מאמרים, אתרי דיגים, קישורים וכו’). את ההפצה יש לבצע תוך שינוי חלק מהתוכן בכדי שלא ייחשב בעיני מנוע החיפוש כתוכן משוכפל וכן כדי שיותאם למאפיינים של על פלטפורמה.

6. אופטימיזציה למנועי חיפוש

שלב זה מתבצע תוך כדי יצירת, העלאת והפצת התוכן. יש לשים דגש על הופעתו של שם המותג בעמודים רבים בתוך האתר ולעדכן את הפלטפורמה בתדירות גבוהה. האופטימיזציה גם מתרחשת מחוץ לאתר או לפלטפורמה (OFF-SITE) על ידי בניית רשת של קישורים יוצאים ונכנסים.

7. דו”חות וניתוח הנתונים

דו”חות יכללו את בדיקת התנועה הנכנסת לאתר ואיכות הכניסות (משך השהיה באתר, מספר עמודים לגולש, העמוד בו אנשים יצאו מהאתר וכו’), בדיקת מספר הקישורים הפנימיים והנכנסים לאתר, מצב שם המותג בתוצאות החיפוש. לאחר מכן ניתוח הדו”חות ושליחתם ללקוח.

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button