איך להסיר ביקורת שלילית מ-ComplaintsBoard.com

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

הסרת מידע מאתר Complaints Boardהאינטרנט עשה כמה דברים נפלאים לעסקים, אבל חיסרון אחד של שימוש ברשת הוא שהאינטרנט משמש גם כפלטפורמה חדשה של תלונות דרך אתרים צד ג’. כלומר, במקום שהצרכנים יתלוננו בפניך ישירות או ינסו ללבן את הסוגיה מולך, הם יכולים פשוט להתלונן באופן אנונימי באתרי תלונות.

המצב עלול להיות אפילו חמור יותר. לא כל אתרי התלונות הללו הם אזרחיים וירטואלים טובים. רבים מהם אינם מנסים כלל לאמת את הטענות נגד העסק או אפילו לוודא שהכותב הוא באמת לקוח שלו. חלק מהאתרים לוחצים עליך כדי לשלם על “שירות הסרה” או לסחוט כספים מעסקים מסויימים.

בין האתרים הללו, האתר ComplaintsBoard.com הוא האחד שמקבל הכי הרבה תשומת לב שלילית – ולא מעט לקוחות פונים אלינו בעקבות אזכורים שליליים המופיעים תחת שמם גבוה ב- Google ומפנים אליו (במקרים רבים – על לא עוול בכפם). אז אם גם אתם יום אחד כתבתם את שמכם או שם העסק שלכם ב- Google ומצאתם לפתע מידע שלילי עליכם באתר ComplaintsBoard.com, כדאי לכם להבין כמה דברים, לפני פנייה אלינו:

איך ComplaintsBoard.com פועל?

אם ברצונכם להגיש תלונה, שולחים אותה לאתר במייל. אחרי בדיקה שהטקסט אינו מפר את תנאי השימוש, התלונה מפורסמת. בתיאוריה, תלונות אמורות להתפרסם רק לאחר שמוודאים שכתובת המייל אמיתית, אך ישנן האשמות שהאתר מדלג על שלב זה ואפילו מפברק ביקורות.

ComplaintsBoard.com אינו משתמש בשום אמצעי אימות אחר. הוא אינו יוצר קשר עם העסק ואינו בודק את דיוק הפרטים בתלונה. עסקים אינם יכולים להגיב באופן רשמי או לשלוט בעמוד הפרופיל של העסק שנוצר באתר. חמור מזה – מערכת התגובות בכל תלונה גם היא לוקה בחוסר אמצעי אימות, מה שהופך אותה לכר פורה להשמצות, לכלוך ופגיעה במוניטין.

ביקורות נגד ComplaintsBoard.com

אחת הביקורות הבולטות ביותר נגד ComplaintsBoard.com היא העובדה שהאתר הגיע אל בית המשפט על ידי אחד המתחרים שלו, Ripoff Report המושמץ לא פחות (שגם עליו כתבנו לא מזמן), בהאשמת הפרת זכויות יוצרים. בנוסף, לאתר יש היסטוריה די ארוכה של שיטות מפוקפקות וזהות בעליו לוט בערפל.

ראשית כל, לא ברור מי בדיוק בעליו של ComplaintsBoard.com. עושה רושם, נכון לכרגע, שהוא שייך לאדם רוסי שעומד בראש תאגיד בלטביה, אבל שמות רבים נקשרו אל האתר בחלוף השנים. לא ברור האם האתר עבר ידיים בין בעלים רבים או שזה ניסיון להסתיר את זהות בעליו.

שנית, האתר הואשם לא פעם בשימוש בשיטות עבודה שאינן ישרות. לדוגמה, לא צריך להרחיק לכת כדי למצוא טענות שהאתר שיכתב ביקורות מאתרים אחרים ופרסם אצלו, מה שאומר שאם קיבלת ביקורת שלילית באתר אחד, עכשיו עליכם לחשוש שהיא תופיע גם ב-ComplaintsBoard.com וכביכול יופיעו על העסק שתי תלונות שונות.

עד כמה ברצינות לקוחות מתייחסים ל-ComplaintsBoard.com?

זו שאלה פתוחה. כמובן שהאופי האנונימי של האתר והתוכן המתלהם שלו ירחיקו קוראים מסוימים, אבל לקוחות שאינם מודעים לאופי המפוקפק של האתר עלולים לקחת אותו ברצינות. תלוי בקהל הצרכנים של העסק שלך, ההשפעה של ComplaintsBoard.com עלולה לנוע מכלום לקטסטרופה.

אז אם כל הידע הזה, האם זה בכלל אפשרי למחוק ביקורות רעות מ-ComplaintsBoard.com? התשובה היא כן, אבל זה דורש קצת אסטרטגיה והרבה סבלנות.

cb logoמחיקת ביקורות רעות מתוצאות החיפוש של ComplaintsBoard.com

ישנם דיווחים כי ComplaintsBoard.com הסיר ביקורות כשיצרו קשר עם האתר. אם אתם מחליטים לנקוט בצעד זה, הנה מה שצריך לעשות:

  • על התגובות שלכם להיות מנומסות ולהיצמד לעבודות.
  • להסביר מדוע התלונה מטעה או חסרת בסיס.
  • לסביר אילו צעדים ננקטו כדי לפתור את הבעיה.

עיבוד הבקשה שהגשתם עשויה לקחת כמה ימים. קחו בחשבון ש-ComplaintsBoard.com אינו מגיב על בקשות במהלך סוף השבוע.

האם ComplaintsBoard.com אחראי על הפגיעה במוניטין?

בדרך כלל – לא. כמו שכתוב באתר, ComplaintsBoard.com אינו אחראי על התגובות של גולשיו. המצב הזה תקף ברוב השירותים המקוונים שמאפשרים לצד שלישי ליצור תוכן. גם אם זה לא היה המקרה, האתר לכאורה ממקום בלטביה. כלומר, גם אם תזכו במשפט נגד ComplaintsBoard.com, אין איך לאכוף את הדין באופן ישיר.

לשכנע את Google ו-Bing להסיר מתוצאות החיפוש

עד לאחרונה, הייתה סיבה נוספת לתבוע את ComplaintsBoard.com או את המבקרים של האתר שמלכלכים – Google ו-Bing היו מסירות מהחיפוש שלהם תוכן שהוכח כמשמיץ בבית המשפט. אמנם התוכן עדיין היה קיים ב-ComplaintsBoard.com, אבל הוא לא היה מופיע יותר בתוצאות החיפוש ולכן אינו קיים בעיני רוב הגולשים.

לצערינו, שתי החברות לא נותנות יותר עדיפות להגיב על בקשות מסוג זה. על אף שהן מקבלות בקשות במקרים מסוימים, מדיווחים מעורכי דין שעוסקים בלשון הרע אפשר להסיק שהן פשוט מתעלמות מרוב הבקשות. כיד שהתלונה תתקבל וההשמצה תוסר באופן אפקטיבי מהחיפוש, תצטרכו לגרום לבית המשפט להורות ל-Google ו-Bing לעשות זאת, משימה הרבה יותר קשה לביצוע.

דחיקת ביקורות של ComplaintsBoard.com

אם טקטיקות ההסרה לא עבדו לכם, האופציה הטובה ביותר שנשארה היא להדחיק את התלונה באמצעות שירות של קמפיין ניהול מוניטין. בקצרה, המשמעות היא יצירת תוכן איכותי על העסק שלך, שיקבל דירוג גבוה יותר וידחוק את התוצאות של ComplaintsBoard.com מהחיפוש.

כיצד זה עוזר? מחקרים הוכיחו כי הגולשים בודקים רק את התוצאות הראשונות שמציגים מנועי החיפוש, ורק מעטים ממשיכים מעבר לכך אל העמוד השני. דחיקת ביקורת שלילית מהעמוד הראשון היא טובה כמעט כמו מחיקה של הביקורת מ-ComplaintsBoard.com.

צריכים קמפיין לניהול המוניטין שלכם או של העסק שברשותכם? צרו קשר עוד היום ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now