דף הבית » המקרה של מלי שחם

המקרה של מלי שחם

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

מלי שחם, חולת הסרטן הרוחנית והנזקקת שבאה מאהבה, הפכה ברגע אחד למרגלית שחם הנוכלת הנבזית שניצלה את טוב ליבם (וגם את תמימותם) של אנשים רבים. מדובר בעיקר באנשי קהילת הרשת החברתית דה מרקר קפה שליבם נכמר על מלי שחם המסכנה, שביקשה את רחמיהם ועזרתם הכספית על מנת לממן טיפולים להם היא זקוקה בשל מחלת הסרטן, בה לקתה כביכול.

מלי שחם נרשמה לרשת החברתית הפופולארית, פתחה כרטיס והציגה את עצמה בפרופיל כ"מנחה סדנאות לאינטליגנציה רגשית ומודעות גבוהה, מטפלת בעזרת טנטרה, עובדת במשרד הכרויות גדול בתל אביב, כותבת ספר על חיי, שרה, רוקדת, קוראת ספרים (בעיקר בודהיזם, פילוסופיה, העידן החדש), לא קונבנציונאלית בלשון המעטה, שנונה חכמה ולעיתים צינית להבחיל".

מהפך מיתוגי: מחולת סרטן לחולה מדומה

להמשך הקריאה לחצו – מלי שחם – מיתוג אישי חיובי; מרגלית שחם – מיתוג אישי שלילי

 

שיתוף עמוד:
עד כמה העמוד רלוונטי עבורך?

/ 5.

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button