דף הבית » סערות שלמה גרוניך ואמיר חצרוני – מה קורה בתוצאות החיפוש שלהם?

סערות שלמה גרוניך ואמיר חצרוני – מה קורה בתוצאות החיפוש שלהם?

שמותיהם של המוזיקאי שלמה גרוניך ושל הפרופסור אמיר חצרוני עלו לאחרונה לכותרות בהקשרים לא מחמיאים. גרוניך סיפק התבטאות לא ראויה במהלך הופעה שלו, על חצרוני נזרק כיסא באשדוד במהלך שידור חי באינטרנט.

אגב, לפני כארבע שנים עסקנו בנוכחות האינטרנטית של חצרוני, וראינו שפחות חשוב לו באיזו צורה שמו משתרבב לכותרות, העיקר שהוא יהיה שם. כעת מעניין לראות מה קרה בפרספקטיבה של מספר שנים.

איך אירועים אלו משפיעים על תוצאות החיפוש שלהם ב-Google? האם יש אפשרות שהמצב יחוזר לקדמותו כאשר הסערות תשככנה? ומה ניתן ללמוד מכך לגבי ניהול מוניטין? מוזמנים לצפות בניתוח של סמנכ"ל eBrand, איציק זיאת. 

שיתוף עמוד:
עד כמה העמוד רלוונטי עבורך?

/ 5.

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button