דף הבית » פרשת אייל גולן: מי "טיפל" בתוצאות חיפוש?

פרשת אייל גולן: מי "טיפל" בתוצאות חיפוש?

איברנד ניהול מוניטין באינטרנט - אייל גולן
אייל גולן – לא בוצעה פעילות על תוצאות החיפוש

כולנו זוכרים את הפרשה שבעקבותיה עלה הזמר אייל גולן לכותרות לפני חודש וחצי. מאז, מסתבר, מי שחיפש את שמו ב-Google הופתע לגלות שהאייטמים השליליים על הפרשה המביכה נעלמו. את מקומם תפסו אזכורים חיוביים, וכאלו שלא עוסקים בפרשה באופן ישיר.

בעקבות הממצאים הועלתה באתר The Marker כתבה שבה דובר על חשיבותו של תחום ניהול המוניטין באינטרנט, ואיתה ההנחה שמישהו "עשה עבודה" כדי להגיע למצב הזה. ובכן, לא נעשתה שום עבודה במקרה הספציפי של אייל גולן.

בתחום של ניהול מוניטין באינטרנט, ניתן להגיע להצלחות גדולות בהשפיעה על תוצאות החיפוש, אבל במקרה הזה, כמו גם במקרים אחרים של אנשים שנמצאים בכותרות, קיים שוני גדול.

מאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand, מסביר על הנושא בפוסט אורח שפורסם באתר ASKPAVEL – לחצו לקריאה.

שיתוף עמוד:
עד כמה העמוד רלוונטי עבורך?

/ 5.

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button