דף הבית » קמפיין מוריס טלנסקי

קמפיין מוריס טלנסקי

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

צו איסור הפרסום שהוטל על שמו של החשוד במתן שוחד לראש הממשלה אהוד אולמרט הפך את הפרשה החמורה לפארסה הגדולה של יום העצמאות ה- 60 למדינתנו. מבלי להיכנס לשיקולים של המשטרה ובית המשפט, האפקטיביות של צו איסור פרסום על נושא כל כך מדובר בעידן הנוכחי של האינטרנט מועדת לכישלון, במיוחד נוכח העובדה שפרטי הפרשה ושמו של מקבל השוחד (לכאורה) פורסמו לפני החג בכלי התקשורת הזרים.

כשפורסמה הידיעה ושמו של מוריס טלנסקי בניו יורק פוסט ב- 6 במאי, יומיים לפני שהותר פרסום שמו בכלי התקשורת בישראל, חשבתי שיהיה מעניין לבדוק כמה פעמים גולשים ישראלים חיפשו את השם שלו בגוגל, ובמקביל לעורר באזז ולהחדיר את נחיצותו של המיתוג האישי באינטרנט על ידי תנועת גולשים מאסיבית לבלוג הזה.

להמשך הקריאה לחצו – גם אתם חיפשתם את מוריס טלנסקי בגוגל?

שיתוף עמוד:
עד כמה העמוד רלוונטי עבורך?

/ 5.

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button