איך לזהות פרופילים מזויפים בפייסבוק?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

פרופילים מזוייפים היו כאן מאז ומעולם, החל מימי ה-IRC הנוסטאלגיים, עבור בפורומים המתקדמים ועד לימינו אנו. הסיבות ליצירתם רבות וכוללות כמובן את הספאמרים המעוניינים לדחוף לנו פרסומות וזבל בדרך עקיפה, קבוצות או יחידים המעוניינים להטות את דעת הקהל על ידי זיוף “רוב” בדיון ועוד.

דבר אחד בטוח, אף אחד לא אוהב אותם והרשתות החברתיות מנסות לפעול כנגדן יותר ויותר. הסנקציות על פרופילים מזוייפים מתחילות בסגירתם ועשויות אף להגיע לקנסות ומאסר על “גניבת זהות” במידה והאדם שבתמונתו השתמשו עלה על כך והגיע למקים הפרופיל. אבל, עדיין, לא תמיד נוכל בנקל לזהות אם הפרופיל שביקש מאיתנו הרגע חברות הוא של אדם אמיתי, או מזויף.

חברת Barracuda Labs, ניתחה 2,884 חשבונות פייסבוק פעילים ועמדה על ההבדלים בין הפרופילים המזוייפים אשר הוקמו על ידי ספאמרים, לאלו האמיתיים. ממצאיהם העלו את המסקנות הבאות:

  • 97% מהפרופילים המזויפים נוצרו תחת שם של אישה ו-58% מהם מוגדרים כ”מעוניינים בגברים ונשים”
  • ממוצע החברים של הפרופילים המזויפים עומד על 726, בעוד שלאלו האמתיים ישנם 130 בממוצע
  • 15% מהפרופילים האמיתיים לא נוהגים לעדכן סטאטוסים
  • 43% מהפרופילים המזויפים לא נוהגים לעדכן סטאטוסים

להמחשת הנתונים, יצרה החברה את האינפוגרפיקה באה:

קידום ברשתות חברתיות | ניהול מוניטין

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button