איך מסירים ומפחיתים חשיפה למידע בתוצאות החיפוש?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

“איך מסירים ומפחיתים חשיפה למידע בתוצאות החיפוש?” – ראיון עם מאור קפלנסקי מנכ”ל eBrand – ניהול מוניטין באינטרנט ועו”ד גיא אופיר, בעל משרד המתמחה בדיני אינטרנט.
למי צריך לפנות כשמתמודדים עם אזכורים שליליים באינטרנט? האם נדרש להפעיל פעילות טכנית ותוכן על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש בגוגל, או שמדובר במקרה אשר מחייב טיפול משפטי?

איציק זיאת

איציק זיאת

בעל רקע נרחב בתחום העיתונות, עריכת התוכן, הקריינות וההנחיה. בוגר תואר ראשון BA באוניברסיטת ת”א – תקשורת ומדע המדינה. בוגר לימודי תעודה בעיתונאות בבית הספר “כותרת”. לאחר שניהל תוכן ב-eBrand עבור עשרות לקוחות, החל לנהל פרויקטים מורכבים בתחום ניהול המוניטין והשיווק בזירה המקומית והבינלאומית. משנת 2016 מכהן כסמנכ”ל.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now