איך מסירים ומפחיתים חשיפה למידע בתוצאות החיפוש?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

“איך מסירים ומפחיתים חשיפה למידע בתוצאות החיפוש?” – ראיון עם מאור קפלנסקי מנכ”ל eBrand – ניהול מוניטין באינטרנט ועו”ד גיא אופיר, בעל משרד המתמחה בדיני אינטרנט.
למי צריך לפנות כשמתמודדים עם אזכורים שליליים באינטרנט? האם נדרש להפעיל פעילות טכנית ותוכן על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש בגוגל, או שמדובר במקרה אשר מחייב טיפול משפטי?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו