אלבום תמונות למיתוג אישי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
נדבך חשוב מאוד במיתוג האישי, הוא המימד הויזואלי והתמונה האינטרנטית. היום, כל מי שממתג את עצמו באינטרנט יודע שתמונה היא חלק בלתי נפרד מהמיתוג. התמונה יוצרת אצל קהל המטרה שלך תחושה של אמון, הזדהות וקירבה.
לא צריך להסביר את ההשפעה העצומה שיש למרכיב הויזאולי על האופן בו נראה המיתוג שלך בעיני אנשים. לא מדובר רק על הצורך של "להיראות טוב" במובן הפשוט של המונח, אלא על הצורך להשפיע על מכלול הערכים והתפיסות בקהל המטרה אליו אתה מפנה את המיתוג.
תמונות צמודות פרופיל לרשת חברתית-עסקית: הרישום ברשתות החברתיות-עסקיות הוא צורך הכרחי למיתוג האישי שלך. בפתיחת כרטיס, לצד פרטייך (שחשוב שייכתבו בבהירות ובאופן שייצג אותך בצורה הטובה ביותר), מומלץ מאוד לצרף תמונה אישית. כדי שהתמונה האישית תמתג את עצמך בצורה הטובה ביותר, היא צריכה להיות עדכנית, איכותית ומצולמת באופן מקצועי.
אלבום תמונות לאתרי היכרויות: לתמונות צמודות פרופיל יש השפעה רבה למיתוג האישי באתרי היכרויות. במקרים רבים התמונה יכולה לקבוע אם יפנו אלייך או לא, ועל כן יש חשיבות שהיא תצולם על ידי צלם מקצועי בתוספת של סטיילינג, לבוש ואיפור.
אלבום תמונות אישי לעסק שלך: תמונה מקצועית ומייצגת חשובה מאוד לאתר העסקי שלך ולכל פרופיל מקצועי בו אתה מופיע באינטרנט, כמו בעמודי "אודות" או "מי אנחנו". בעמודים אלו רצוי להכניס תמונה אישית, שתשדר כלפייך מקצועיות, הגינות ואמינות.
כחלק ממערך פתרונות המיתוג האישי של eBrand, אנו גם מספקים את שירותיו של צלם מקצועי המומחה לתמונות אינטרנטיות. בתהליך המיתוג האינטרנטי מומלץ לכם לתת את הדעת גם על המימד הויזואלי – הזהות המיתוגית שלכם.
עוד על החשיבות של תמונות אינטרנטיות למיתוג אישי תוכלו לקרוא כאן:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button