חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית המשפט ביפן הורה ל – Google למחוק אזכורים שליליים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

לאחר שעלה נושא "הזכות להישכח" בבתי המשפט באירופה, גם ביפן החליטו להורות ל- Google למחוק אזכורים שליליים. לפי כתבה שהתפרסמה באתר techcrunch, בית המשפט ביפן הורה למחוק שתי ביקורות שליליות משירות ה- Google Maps שנכתבו על מרכז רפואי ביפן.

אזכורים שלילייםבכתבה צוין כי הפסיקה תמוהה ומהווה תקדים, בגלל שאף אחת מהביקורות השליליות לא הפרה את המדיניות של Google, בדבר מה שניתן לפרסם בשירות ה- Google Maps. ההחלטה של השופטים מבוססת על תביעת דיבה שהוגשה על ידי המרפאה, ועל בסיס העובדה כי רופא מהמרפאה תקשר עם שני הכותבים האנונימיים של הביקורות השליליות והכחיש את הטענות שלהם. כמו כן, בית המשפט הורה ל-Google להסיר את הפרסומים לא רק ביפן אלא בכל העולם.

Google והחוק היפני – זאת לא הפעם הראשונה

זאת לא הפעם הראשונה שחברת Google מסתבכת ביפן. בשנה שעברה בית המשפט היפני חייב את Google למחוק תוצאות חיפוש שקישרו את התובע לפשע, ובשנת 2012 התבקשו ב- Google להסיר השלמה אוטומטית שפגעה בחברה מסוימת והפרה את חוק הפרטיות היפני.

לגבי המקרה הנוכחי, ב- Google טוענים כי הם שוקלים את האפשרויות שלהם ויגישו ערעור בפרשה. כמו כן, הם טוענים שבזמן שהם מספקים כלים המאפשרים לבעלי עסקים להגיב לביקורות, וכן מסירים הודעות שמפרות את המדיניות שלהם, הם מאמינים כי ביקורות באינטרנט, חיוביות או שליליות, מהוות כלי קריטי לציבור על מנת לקבל תמונת מצב אמינה על העסקים השונים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button