ההתראות של Google עוברות מתיחת פנים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

 

העיצוב החדש של התראות Google
העיצוב החדש (Search Engine Land)

אחד הכלים היעילים הקיימים לניטור מוניטין באינטרנט הוא Google Alerts המספק לכל אחד (ובחינם) הודעה למייל כאשר מתפרסמים עמודי אינטרנט חדשים בתוצאות החיפוש הקשורים למונח חיפוש מסוים. בימים האחרונים עבר הכלי הפופולרי של Google שינוי עיצובי, וכעת ההתראות מוצגות בצורה ידידותית יותר למשתמש.

אם עד לפני מספר ימים היו ההתראות המתקבלות בתיבת הדואר מוצגות כמו תוצאות במנוע חיפוש, כעת הן מעוצבות ואסתטיות יותר – בסגנון כרטיס מסודר, עם כותרות גדולות יותר. את העיצוב החדיש ניתן לראות גם ביישומי Google הניידים.

כעת ניתן לראות באיזה סוג התראה מדובר (למשל דו"ח שעתי על התראות) ובנוסף לשתף את התוצאות ברשתות החברתיות Google Plus, Twitter ו-Facebook. אופציה נוספת בעיצוב החדש היא לדווח על ההתראה כ"לא רלוונטית". בממשק הישן היה ניתן לבחור להציג סיפורים נוספים בנושא ההתראה, ואילו בממשק החדש, אפשרות זו לא קיימת.

התראות Google – אחד הכלים הטובים לניטור מוניטין

באמצעות ההתראות של Google, כל אחד יכול לעקוב אחרי הדברים שמעניינים אותו ומועלים לרשת. כך ניתן למשל לגלות מהן חוות הדעת על חברה מסוימת או מוצר, לעקוב אחר נושא חדשותי כלשהו, לקבל מידע על המתחרים שלכם ובעיקר לדעת מה אומרים עליכם.

העיצוב הישן
העיצוב הישן (Search Engine Land)

כל מה שצריך לעשות הוא להזין את הביטוי שאתם מעוניינים לקבל עליו מידע, להגדיר את תדירות ההתראות ולקבל את המידע הרלוונטי כאשר עולה אזכור חדש הנוגע לביטוי.

כדי לקבל מידע על אזכורים בנוגע לעסק או הארגון שלכם לדוגמא, ניתן להזין את שמו ולהתחיל לקבל התראות – כך תוכלו לנטר אזכורים שליליים באינטרנט עליכם, אם יהיו, ולקבל עליהם מידע בזמן אמת. חשוב שהביטוי שאתם מזינים יהיה ספציפי מאוד, אחרת תקבלו לתיבת הדואר הרבה מאוד הודעות לא רלוונטיות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button