היזהרו: גם מידע שקרי עליכם עלול להופיע גבוה ב- Google

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, בלתי אפשרי להתנהל ללא ניהול מוניטין באינטרנט. בין אם מדובר בתוצאות החיפוש של Google, פרסומים בפייסבוק, בציוצים בטוויטר או בתגובות ובביקורות באתרי אינטרנט בתחום, אנשים ועסקים חייבים להיות מודעים בנוגע לדברים המפורסמים עליהם ברשת.

חיפוש בגוגל. גם תוצאות פחות מחמיאות עלולות לעלות
חיפוש בגוגל. גם תוצאות פחות מחמיאות עלולות לעלות

למשתמשי פייסבוק וטוויטר “פשוטים”, הכוונה היא להתאמת הגדרות הפרטיות ולשימוש בהיגיון הבריא כשמפרסמים מידע או מתייגים אדם אחר.

עבור עסקים, מדובר באתגר גדול יותר, משום שלקוחות כועסים יכולים פשוט להתלונן על כל עסק בכמה לחיצות כפתור, אפילו דרך הטלפון החכם שלהם.

גם אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, הוא עלול לקבל חשיפה גבוהה. מכאן ועד להשפעה שלילית על הלקוחות – הדרך קצרה. זו הסיבה בגינה ניהול מוניטין באינטרנט מקבל חשיבות עליונה בימינו.

בכתבה של רשת FOX האמריקאית התראיינה אליסון קסלר, מרשת מלונות Drury, שטענה: “כיום אנשים מאמינים למה שהחברים, המשפחה ואפילו זרים מספרים להם על ניסיון או חוויה במקום מסוים, יותר מאשר קמפיין פרסומי”. כמובן שבארצות הברית, כמו כל עניין שקשור באינטרנט, תחום ניהול המוניטין מפותח יותר, אבל גם בישראל, הולכים ומצטמצמים הפערים האלו במהירות.

צפו בכתבה ששודרה ב-FOX:

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now