היחלשותו של המותג לברון ג’יימס

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

לפני כחודש פרסמנו פוסט של מיתוג של חמשת שחקני ה-NBA, שעושים את השימוש האפקטיבי ביותר במיתוג אישי באינטרנט. לברון ג’יימס, שהודיע השבוע על מעברו מקליבלנד לטובת מיאמי, לא נכלל שם, שכן הוא לא ראה צורך למתג את עצמו במדיה החברתית וברשתות ה-WEB2.0, אבל ללא ספק מדובר באחד מהמותגים האנושיים החזקים בתולדות הליגה, ומייקל ג’ורדן, עימך הסליחה.

כל זה היה נכון, עד לפני מספר ימים, כשג’יימס סופסוף פתח חשבון טוויטר תחת השם KingJames, כשהציוץ הראשון היה אגבי ביותר. משהו בסגנון “אח שלי, כריס פול, שכנע אותי – אז אני כאן! האאא”. פתיחת חשבון הטוויטר האגבית, היה למעשה חלק ממהלך מחושב ומתוכנן של צוות יחסי הציבור, הפרסומאים ויועצי התקשורת של המותג לברון ג’יימס. כל אלו שמרו את מעברו למיאמי בסוד, ליצירת ציפיה לקראת ההודעה הדרמטית שתחזק את המותג.

השיא היה בריאיון טלוויזיוני ב-ESPN, שאת בלעדיותו התנה ג’יימס בכך שהרשת תקדיש לו שעת שידור שלמה, במהלכה הרווחים מהפרסומות יועברו למטרת צדקה. התנייה שקצת מזכירה הודעות מהנשיא האמריקאי לאומה.

עוד על המותג לברון ג’יימס בפוסט המלא

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now