חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המותג שנקרא "מייקל ג'ורדן"

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

גם אלוהים עובד קשה

הרשו לי להקדיש את הפוסט הזה למותג שנקרא: "מייקל ג'ורדן".

ג'ורדן התחיל את תהליך המיתוג האישי שלו הרבה לפני שהמונח הזה כלל הוטבע. למעשה, את המיתוג שלו כ"ווינר" הוא קבע כבר ב- 1982 עם סל ניצחון בגמר אליפות המכללות. למרות שהוא נאלץ לחכות 9 שנים עד לתואר הבא, המותג "מייקל ג'ורדן" המשיך להתחבר לערכים ותפיסות כמו "הצלחה", ניצחון" ואפילו "אלוהיות".

כשלארי בירד, אגדה בפני עצמה, תיאר בפני עיתונאים את שהרגיש אחרי שחטף ממנו 63 נקודות, זה לא היה מוזר, אולי אפילו טבעי, לשמוע אותו אומר שהוא שיחק מול "אלוהים מחופש למייקל ג'ורדן".

להמשך המאמר  לחצו – המותג שנקרא "מייקל ג'ורדן"

 

המותג שנקרא "מייקל ג'ורדן"

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button