המותג שנקרא “מייקל ג’ורדן”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

גם אלוהים עובד קשה

הרשו לי להקדיש את הפוסט הזה למותג שנקרא: “מייקל ג’ורדן”.

ג’ורדן התחיל את תהליך המיתוג האישי שלו הרבה לפני שהמונח הזה כלל הוטבע. למעשה, את המיתוג שלו כ“ווינר” הוא קבע כבר ב- 1982 עם סל ניצחון בגמר אליפות המכללות. למרות שהוא נאלץ לחכות 9 שנים עד לתואר הבא, המותג “מייקל ג’ורדן” המשיך להתחבר לערכים ותפיסות כמו “הצלחה”, ניצחון” ואפילו “אלוהיות”.

כשלארי בירד, אגדה בפני עצמה, תיאר בפני עיתונאים את שהרגיש אחרי שחטף ממנו 63 נקודות, זה לא היה מוזר, אולי אפילו טבעי, לשמוע אותו אומר שהוא שיחק מול “אלוהים מחופש למייקל ג’ורדן”.

להמשך המאמר  לחצו – המותג שנקרא “מייקל ג’ורדן”

 

המותג שנקרא “מייקל ג’ורדן”

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button