המיתוג האישי הוויזואלי של מרק צוקרברג

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

כמו כל עכברי האינטרנט, גם אנחנו צפינו במסיבת העיתונאים של פייסבוק, בה הכריזה הרשת החברתית על שירות מסרים חדש שיתחרה ב-GMAIL.ggg

מסיבת העיתונאים, שהועברה בשידור אינטרנטי חי, הסביר צוקרברג במה יהיה שונה וטוב יותר השירות של פייסבוק מאימייל רגיל. עד שהשירות לא יהיה נגיש לכולנו, לא נבין אם אכן יש כאן מהפכה. מה שבאמת תפס אותנו, היה האירוע עצמו, שהזכיר יותר ישיבת אגודת סטודנטים, מאשר מסיבת עיתונאים להשקת שירות חדש של חברה ששווייה מליארדים.

ומה יצר את אותו הרושם? החדר שהזכיר אולם התעמלות, כיסאות הפלסטיק עליהם ישבו העיתונאים, אווירה לא פורמלית, במה מאולתרת ויותר מהכל – צורת הלבוש של צוקרברג.

הטי שרט הסטודנטיאלי הדהוי, הג’ינס המשופשפים ונעלי הספורט הלא-אופנתיות, הם לא בדיוק פרטי הלבוש שהייתם מצפים למצוא על גופו של מי שלפי ההערכות הרווחות, שווה 6.9 מליארד דולר, ועוד באירוע כזה.

אל תטעו, מאחורי המראה המרושל עומדת מחשבה מוקפדת ביותר. לצוקרברג חשוב מאד שנגבש אודותיו ערכים ותפיסות כמו מהפכן, חנון, צעיר, אותנטי והחשוב מכל – אחד-שלא-מעניין-אותו-כסף-או-סטטוס.

לפוסט המלא בנושא לחצו כאן

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button