המקרה של יאן קליימן – פרסום שלילי בגוגל

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

אחד מהדברים שאנחנו נוהגים לעשות באופן קבוע זה לבדוק (“לגגל” את שמות הלקוחות שלנו בגוגל). אניחנולא מדברים רק על הלקוחות הקיימים שלנו, שזה מובן מאליו וחלק מהפעילות השוטפת, אלא גם על לקוחות עבר או פוטנציאליים – כאלה שלא סגרו איתנו, כאלה שכבר הדחקנו להם אזכורים שליליים, או כאלה שהקמפיין שלהם נקטע באמצע מסיבות כאלה ואחרות.

אחד מהם הוא יאן קליימן, בעל חברה בשם “ניהול ובקרה פיננסי”, המטפלת בלקוחות בנקים עבורם היא דורשת החזרים כספיים. קליימן פנה אלינו לפני למעלה משנתיים בבקשה לשירות הדחקת אזכורים שליליים במנועי החיפוש. די היה כדי להקיש את שמו בגוגל, על מנת להבין מדוע המוניטין האינטרנטי טעון שיפור רציני.

גילינו כי הרשת מוצפת בתלונות על קליימן מלקוחות מאוכזבים, שלטענתם לא טיפל בהם כראוי וגזל את כספם ללא תמורה. הפעילות השלילית נגדו הייתה מסיבית וכללה בין היתר עצומה אינטרנטית שקראה להחתים את כל מי שנפגע ממנו.

לקריאת הסיפור המלא לחצו כאן

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now