השתתפנו בכנס PRESS for WORD 2019 וזה מה שחשבנו עליו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

ביום חמישי האחרון, מיכאל ברמץ ותום רוזנשטרום השתתפו בכנס PRESS for WORD 2019 – כנס הוורדפרס והדיגיטל לשנת 2019, שהתקיים בכפר המכבייה ברמת גן. בכנס, התקיימו מספר הרצאות, שנגעו לעולמות התוכן והאופטימיזציה של בלוגים ואתרים המבוססים על ממשק וורדפרס. 

את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר עשירה, כמו שניתן לראות בתמונות, תוך שאנחנו מקפידים להחתים כרטיסיה, שעימה ניתן להיכנס להגרלת מחשב נייד. לאחר מכן, כל משתתפי הכנס נכנסו לאולם להרצאת הפתיחה, שבה הוסבר לנו מה הולך לקרות, ומה ייעודו של יום זה. הכנס,

המגוון הרחב של ההרצאות, אפשרו לכל מנהל תוכן, איש שיווק ואיש טכני העוסקים בהקמה וניהול אתרים, להבין מעט יותר כיצד לשפר את מיתוג האתר, ואת מיתוג הלקוח. כך למשל, הוסבר לנו שעלינו להשתמש בדרכים חדשות כדי לגרות את הלקוח ולדרבן אותו להמשיך ולקרוא את הכתבה. חשוב לייצר גם ריגוש ושאילת שאלות כאשר יוצרים תוכן, בעיקר אם הוא מכיל נושאים פחות פופולריים. כמו כן, אפשרות המיתוג של מוצר או של חברה נרחבות, ועלינו לחשוב כיצד ניתן לבדל אותם, משאר המוצרים או החברות הקיימים בשוק.

בכל הנוגע לתחום הטכני של ניהול אתרים, קיבלנו מידע על אבטחת אתרים, כמו המלצה מובהקת להעביר את כל האתרים ל-https המאובטח יותר. כמו כן, הוצגו אפשרויות סליקה וגביית כסף מלקוחות בצורה דיגיטלית מאובטחת, כולל אימות פרטים מקיף וקפדני.

מנגד, לא הייתה הרצאה אחת שעסקה בניהול מוניטין, ועל כן לדעתינו, מדובר בפספוס. לאור הגידול בצורך בניהול מוניטין והדחקת אזכורים שליליים מהרשת, ניכר שמארגני הכנס לא חשבו על תחום זה, שהולך וצובר תאוצה.  

ככל הנראה ולהערכתינו, הכנס יועד יותר לאנשי שיווק, תוכן, מנהלי אתרים, אנשי שיווק ומעצבים, ופחות לתחום ניהול המוניטין. שמחנו לפגוש קולגות מהתחום, כולל משווקים שונים של פלטפורמות שאיתן אנחנו עובדים, כמו תוסף האלמנטור, שהציג דוכן מפנק עם מכונות קפה ותפאורה שתאמה את רוח הבחירות, עם סטיקרים ושלטים ססגוניים.

כולנו תקווה כי בכנסים הבאים, הזרקור יופנה גם לתחום ניהול המוניטין, שהופך משנה לשנה לפופולרי ומבוקש יותר.

צפו בתמונות מהכנס:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button