כבר לא מתוק: 5 טיפים של ניהול מוניטין באינטרנט לשטראוס

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה
איברנד - שטראוס

הימצאות חיידקי סלמונלה בשוקולד במפעל עלית של שטראוס בנוף הגליל נוגע כמעט לכל אחד ואחת במדינת ישראל. מהדורות החדשות ואתרי האינטרנט עוסקים בנושא סביב השעון ויש לו היבטים רבים.

אחד מהם הוא נושא ניהול המוניטין של חברת שטראוס. מדובר באחת החברות הגדולות בישראל בעשרות השנים האחרונות ואין ספק שמלבד הפגיעה הכספית הנאמדת בשלב הראשון במאות מיליוני שקלים, שטראוס ספגה בעקבות משבר הסלמונלה מכה קשה בכל הקשור למוניטין שלה.

חשוב לזכור כי הצלחה של עסק, בין אם אימפריה כמו שטראוס ובין אם מכולת שכונתית בפריפריה, תלויה במידה רבה במוניטין האינטרנטי שלו, בו מאוד קל לפגוע וקשה מאוד לשקם בעקבות אירוע כזה.

מוזמנים לצפות בסרטון ולקבל טיפים על ניהול מוניטין בכלל וברשתות חברתיות בפרט.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button