מדריך | כך תניעו את הלקוחות להשארת חוות דעת בגוגל

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

נושא חוות הדעת נידון כמעט בכל דיון בשיווק דיגיטלי. אחת השאלות המרכזיות היא, איך ניתן להניע את הלקוחות המבקרים בבית עסק מסוים, לכתוב ולהשאיר חוות דעת והמלצות בדף העסקי שלהם בגוגל.

הדרך האידיאלית, היא כמובן לשלוח להם לינק ישירות לדף העסק בגוגל, כך שיוכלו להכניס את הביקורות וההמלצות ישירות אל עמוד ה-Google Reviews. לטובת העניין, מובא לפניכם מדריך פשוט קל, המלווה בסרטון, ובו הוראות כיצד לשלוח ללקוחות לינק להשארת חוות דעת והמלצות, דרך הוואטסאפ או המייל. בסופו של דבר, הלינק מוביל את הלקוח אל עמוד ה-Google Reviews, המופיע גם בתוצאות החיפוש בגוגל, וגם במפות Google. מכאן, שהחשיבות של חוות הדעת גדולה במיוחד:

  1. תחילה, יש להיכנס לאזור המפתחים של גוגל בקישור הזה – https://developers.google.com/places/place-id.
  2. לאחר מכן, יש לרשום במפה בצורה מדויקת את שם בית העסק (אם מדובר בסניף אז גם לרשום את המיקום של הסניף).
  3. מצאתם את בית העסק? העתיקו את מזהה המקום (Placeid) מהמפה.
  4. הדביקו אותו בסיום של הלינק הזה אחרי סימן השווה:http://search.google.com/local/writereview?placeid=
  5. כעת יצא לכם לינק ארוך מאד. מומלץ למתג את הקישור על ידי שירות BITLY לדוגמה.
    את הלינק המקוצר והממותג, יש להעביר בוואטסאפ או במייל ללקוחות, ולבצע מעקב כניסות דרך שירות BITLY
  6. רוצים מידע נוסף ניהול חוות דעת? כנסו ללינק הבא: http://bit.ly/ebrandgooglereviews
תום רוזנשטרום

תום רוזנשטרום

מנהל פרויקטים ותוכן בעל ניסיון של שנים בכתיבת וביצירת תוכן טקסטואלי, וצילום ועריכה של סרטים. סטודנט לתואר ראשון BA במדעי המדינה ויחסים בינ”ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה. כותב ובוחן מספר שנים באתר השוואת המחירים ZAP ובאתר הטכנולוגיה Wisebuy. הצטרף בשנת 2018 לצוות ב-eBrand בתור מנהל תוכן, ולאחר מכן החל לנהל פרויקטים העוסקים בניהול מוניטין ובשיווק דיגיטלי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button