eBrand באתר ‘התעשייה’ על חשיבות מיתוג המעסיק בזמן הקורונה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

תקופת הקורונה מביאה עימה אתגרים רבים בכל תחומי החיים, בדגש על כלכלה ומציאת תעסוקה. בכתבה מיוחדת שהתפרסמה באתר “התעשייה”, מאור קפלנסקי, מנכ”ל eBrand, הסביר כיצד ניהל את תהליך הגיוס של עובדים חדשים בזמן הקורונה. 

במהלך הגיוס, קפלנסקי שם לב שכמעט ואין אזכורים למיתוג המעסיק, כלומר לארגון או למקום העבודה, מיתוג שימשוך ויציג את הארגון כטוב וכמומלץ לעבוד בו. “בתקופה האחרונה, בשלבי הגיוס הראשוניים, הבנתי עד כמה מיתוג מעסיק באינטרנט הוא הכרחי – הן מהפן של הגיוס עצמו והן מהפן המיתוגי-עסקי. במיוחד בתקופה מאתגרת זו של חוסר ודאות”, הוא סיפר. 

מאור קפלנסקי הסביר ש”מעבר לכך, מי שמכיר מיתוג מעסיק יודע שהוא לא רק מכוון למועמדים, אלא גם ללקוחות פוטנציאליים ועסקים מתחרים. לקוח פוטנציאלי יעדיף לעשות ביזנס עם עסק יציב, שמחפש כל הזמן להגדיל את כוח האדם שלו ולהביא את האנשים הטובים ביותר”.

תום רוזנשטרום

תום רוזנשטרום

מנהל פרויקטים ותוכן בעל ניסיון של שנים בכתיבת וביצירת תוכן טקסטואלי, וצילום ועריכה של סרטים. סטודנט לתואר ראשון BA במדעי המדינה ויחסים בינ”ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה. כותב ובוחן מספר שנים באתר השוואת המחירים ZAP ובאתר הטכנולוגיה Wisebuy. הצטרף בשנת 2018 לצוות ב-eBrand בתור מנהל תוכן, ולאחר מכן החל לנהל פרויקטים העוסקים בניהול מוניטין ובשיווק דיגיטלי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button