מאור קפלנסקי על שרון פרי וניהול מוניטין באינטרנט (גל”צ)

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

גוגל פירסמו לאחרונה את החיפושים הטרנדיים לשנת 2016 ומגישת הספורט והעיתונאית שרון פרי הגיעה למקום הראשון – הרבה “בזכות” פרשת תמונות עירום שלה, שהופצו מהטלפון הנייד שלה שנגנב. מאור קפלנסקי התראיין לגל”צ בנושא זה ולגבי מקרים נוספים הקשורים לניהול מוניטין באינטרנט.

מנוע החיפוש של גוגל מכיל מידע רב, בעל אפקט חזק על דעת הגולשים, “תוצאות החיפוש הן מקור המידע הסמכותי, הרלוונטי והעיקרי לקבלת מידע עלינו באינטרנט”, הסביר מאור קפלנסקי. “החכמה היא להשתמש בזירות האינטרנטיות לטובתנו, למיתוג עצמי ועסקי ולהצגת תכנים רלוונטיים”.

האזינו למאור קפלנסקי בראיון לגל”צ:

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button