מתוך GeekTime: כשאורנג’ הפכה לפרטנר – הטוב והרע

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

GEEKTIME

אתמול בשעה 10:00 בבוקר, בוצע השינוי הגדול וברגע אחד, המותג המוכר “Orange ישראל” נעלם כלא היה. מאותו הרגע ואילך, שונה שם המותג ל-Partner, וגם הכתום הוחלף בצבעי טורקיז-לבן-שחור. מי שעקב אחרי השינוי, ראה שבתוך כמה דקות הצליחו אנשי האינטרנט של החברה, במהלך שתואם מראש, להפוך את כל הנכסים האינטרנטיים של Orange לנכסים הנושאים את השם Partner. האם המעבר הזה בוצע בצורה חלקה?

איציק זיאת, מנהל שיווק ולקוחות ב- eBrand ביצע סקירה אינטרנטית של המעבר ופרסם את רשמיו בבלוג הטכנולוגי GEEKTIME.

לחצו לסקירה המלאה:

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now