מהו ניהול מוניטין שלילי באינטרנט?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

חברת איברנד פועלת בתחום ניהול המוניטין מאז הקמתה, בשנת 2008. עיקר העיסוק במסגרת פעילות החברה, הוא ביצירת תוכן חיובי, עם דגש על השפעה בתוצאות החיפוש של גוגל. פעולות האופטימיזציה ויצירת התכנים האיכותיים שאנו מבצעים עבור לקוחותינו באיברנד, לא רק יוצרות נוכחות אינטרנטית חזקה לאדם או לעסק, אלא גם משמשות כפעילות אפקטיבית מול ניהול מוניטין שלילי באינטרנט.

אם כך, מה הן הסיבות הנפוצות לביצוע ניהול מוניטין שלילי באינטרנט לאדם או לעסק? להלן 4 הגורמים העיקריים שעלולים לחבל במוניטין שלכם באינטרנט:

  1. מתחרים – כמות המתחרים משתנה בין תחומים, אך עם זאת, מספיק מתחרה אחד בכדי להביא לפגיעה במוניטין. כל פגיעה מכוונת באינטרנט, עלולה ליצור אפקט דומינו, ולפגוע משמעותית בתדמית העסק, תוך צמצום קהל הלקוחות והגדלת השיח השלילי סביבו.
  2. לקוחות מאוכזבים – לקוחות רבים נוהגים להביע את חוסר שביעות רצונם משירות, ממוצר או מהתנהלות של ארגונים ברחבי האינטרנט. כיום ניתן להביע עמדה בכל מקום ברשת, כאשר אתרי ביקורות ונותני דעה, הולכים ותופסים מקום משמעותי יותר בחיי הצרכן. צרכנים רבים נוהגים ללמוד חברה ממנה הם מקבלים שירות או רוכשים מוצר, כך שהדבר האחרון שעסק יכול לאחל לעצמו בימינו, הוא שיח שלילי באתרים פופולריים אלו.
  3. בעלי אג’נדות פוליטיות – פעמים רבות גולשים אשר אחראים לניהול מוניטין שלילי באינטרנט, מונעים מאידיאולוגיה פוליטית כלשהי. התופעה נפוצה בעיקר ברשתות החברתיות, שהפכו לזירת התנגחויות בין פוליטיקאים, בעלי דעה, מפורסמים ועוד. פעמים רבות, גולשים אלו “מחזיקים” בקהל לקוחות גדול וחזק, כך שיש להתייחס להשפעה שלהם על מאות ואלפי צרכנים פוטנציאליים בשיא הרצינות.
  4. סיבות אישיות – כשמתנהלת פעילות ניהול מוניטין שלילי באינטרנט נגד אדם, יש לבדוק אם מדובר במניעים אישיים. עמית לשעבר לעבודה, מעסיק, לקוח שכן ועוד רבים, עשויים לפעול כנגד אדם בשל סיבות אישיות שכנראה ידועות רק לשניים.

ניהול מוניטין שלילי

חשוב לציין כי ברוב המקרים, כשמדובר בניהול מוניטין שלילי, מדובר בפעולה ספונטנית של גולש בודד. המטרה של אותו אדם שיוצא ל”מסע הכפשות” הוא להשמיץ ולפגוע בשמו ובכיסו של אדם שהרע לו. אנו עדים בשנים האחרונות להכפשות רבות שמתבצעות באנונימיות. הפגיעה יכולה להתנהל חודשים ואפילו שנים עד שיתגלה במי מדובר, אם בכלל.

לנו בחברת איברנד, יש את הידע, המשאבים והניסיון להתמודד עם פעולות מאורגנות ועם גולשים שמסתתרים מאחורי חופש הביטוי באינטרנט, בכדי לפגוע באדם ובעסק.

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now